Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tohle na billboard asi nedostanu

05. 05. 2005
0
0
1651
Autor
BohemiFan

Je to trošku inspirovaný tou kampaní, která se rozběhla proti bývalému předsedovi vlády. Z mých úst to vyplulo, když Slavia porazila Teplice a tím potvrdila spartě mistrovský titul...

Stydím se za mistra fotbalové ligy mé země...
BohemiFan
10. 05. 2005
Dát tip
Minim_Sladkyj: když už o nás teď točí reportáže většina televizí a v Družstvu fanoušků Bohemians je i řáda herců, tak to možná není tak hrozná myšlenka...

BohemiFan
09. 05. 2005
Dát tip
Minim_Sladkyj: Ještě tam nejsme a asi ani nebudem, protože se prcuje na tom, aby se to s pomocí nás fandů zase rozjelo další sezonu ve 3. lize... Jinak v tuhle dobu chodním na dorost...

skoda toho, jediny klub kde neboli fans faskovia... sa mi vidi ze som cosi pocul o nejakej zbierke na zachranu cico, tak nech vam to vyjde ;)

BohemiFan
09. 05. 2005
Dát tip
Minim_Sladkyj: už nám to vychází!!! už máme 3 miliony a podle všeho to pude!

kurva, ked budete v prvej lige zasa tak o tomto natocte film ;)

komu vlastne fandis teraz, ked je bohemians fpici ?

REDH0T
05. 05. 2005
Dát tip
Dostaneš - je to jen otázka psychiky a financí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru