Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Napoj co ma naboj

08. 05. 2005
0
0
695
Autor
PaperBoy

 

Stojim u baru, kde se neplati podnikovymi stravenkami, nejde tu o cas, nepredbiha se, nesedi u neho nalicene blondynky, které zamestnavaji sve prsty, aby vsem pritomnym bylo jasno, jaky je ucel jejich nastevy, stojim za barem, bez ceniku a drobnych na vraceni, bez napojovych kreaci, bez kostek ledu, bez sejkru, bez alkoholoveho opojeni, cervenych oci  a přesto te chci na něco pozvat, namichat ti napoj, který Ikarovi doda kridla, jeptisky zbavi kříže, dvacetiletého programátora panictví, savlozubemu tygrovi vytrhne zub, co ma slepy naboj, kratky dolet, ocelovou hlavici, notny zaprach, silu slibu a curat se po nem nemusi. Lec slozeni a ingrediance jsou tajne, nepresne, blanicsti rytiri nepili po douscich, nemam spravny odhad, jidis se neucil na zakladni skole, recept je rozmazany, Titanik, ac byl pevny a ocelovy, se nam presto potopil, nejsem plne koncentrovany, carkam na odmernem valci nevenuji pozornost, protože dnes vecer jsi krasna…Nalivam do sklenic, zdobim parou první lokomotivy a pripadem patera Knoxe. Tak na zdravi a at slouzi…  


machal
09. 05. 2005
Dát tip
dobrá dobrá tak teda fakt ta diakritika neškodí :) Jinak je to hezké, ale co to je ? Vyznaní???

I_v_a_n_k_a
08. 05. 2005
Dát tip
přidávám se k prosbě Havránka.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru