Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

chceš býti zvěčněn tiskem?! vyhlašuje se pátrání za účelem nikoli sňatku (aspoň nepředpokládám;) po písmáctvu z okresů Česká Lípa, Děčín, Jablonec nad Nisou a Liberec

09. 05. 2005
1
0
985
Autor
infoň

pošli to dál netem, orálně, telegrafem, voláním z okna (raději otevřeného;) a šiř pokud možno zdarma nebo nanejvýše za pivo všemi způsoby možnými, etickými, výkonnými, rychlostí světla nebo básnického pera múz:o

chystá se regionální slovník alebrž prezentace toho nejlepšího (někdy i nejhoršího? ne, to radší ne, leč kdo má patentku na skus) básníků, s-pisovatelů, kreslířů, malířek, vědců a pavědců a jiných velikánů i úleťáků


Marko
10. 05. 2005
Dát tip
Tam myslím spadají i Litoměřice. Mám dost nových nezveřejněných věcí, hlásím se také o informace...

Marko
10. 05. 2005
Dát tip
...tedy o adresu.

Marko
10. 05. 2005
Dát tip
Jo táák, trochu jsem nepochopil zadání rozsahu území. Pravobřežní labe od Těchlovic. No nic, nevadí, příště ;-)

Bafomette
09. 05. 2005
Dát tip
kdo chystá, o co jde, co potřebuje ten co chystá vědět?

vesuvanka
09. 05. 2005
Dát tip
Potěšilo mě.... mohla bych přispět svými dílky..... kraj je to sympatický, inspirativní, básně, zápisky poutníka i něco přírodovědného - botanika, geologie....) ... a také maluji.... od června do konce září budu vystavovat soubor akvarelů Českého středohoří., kde je zastoupeno částečně i Děčínsko a Českolipsko.... prosím o bližší informaci - termín a kam dílka zaslat...

infoň
09. 05. 2005
Dát tip
chystám já s přáteli, jde o publikaci, jejíž definitivní podoba bude dána povahou a rozsahem toho, co se podaří zpracovat a vytisknout do konce letošního roku - to se týká i počtu výtisků; cílem je mj. prezentace území v povodí Lužické Nisy a od Těchlovic po Hřensko i pravobřežního povodí Labe; kdo se v této oblasti narodil, bude - v případě zájmu - zařazen do publikace automaticky; ostatní autoři pokud proto bude vhodný důvod (např. téma básně, studie apod.); příspěvky + místo a den narození + souhlas s otištěním příspěvků i uvedených biografických údajů (vzhledem k autorskému zákonu a zákonu na ochranu osobních údajů) je nutno dodat v čase, který umožní vše zpracovat a vytisknout (přesný termín zatím stanoven nebyl); počet básní apod. není omezen, ale ponecháváme si právo výběru, čili právo neotisknout vše a neprezentovat všechny autory, i když odmítnutí by mělo být spíše výjimkou - raději proto doporučuji poslat více příspěvků; kromě příspěvků by bylo žádoucí alespoň krátké představení autora, nejlépe i s fotkou (ať už typu "občanský průkaz" nebo záběr z nějaké pařby či foto umělecké); nápadům a osobní iniciativě dveře otevřeny!

vesuvanka
09. 05. 2005
Dát tip
Prima - díky za informaci.... a ještě prosím o sdělení na jakou adresu máme dílka zaslat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru