Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nahoda je svina

10. 05. 2005
1
0
1144
Autor
verbum

Bolo par minut pred zaverecnou. Roland mlcky podriemkaval nad odstatym pivom, kym mlady barman umyval pachnucu podlahu. Vedel, ze uz je poriadne naliaty, ze zase minul vsetky peniaze, ze zajtra, ked sa zobudi, priserne ho bude boliet hlava a zaludok mu bude neprijemne skrucat od hladu. To vedel naisto. Napriek tomu sa neohrabane oprel o barovy pult a odhodlane vykrocil do tmy. Presiel vsak sotva par krokov, ked ho neznamy muz udrel do hlavy a bezvladne telo nalozil na zadne sedadlo cierneho mercedesu. Cez pootvorene bocne okno pootocil klucikom v zapalovaci a zozadu potlacil lenive auto. Dole kopcom to slo v celku v pohode.

 

 

 

"Ti vravim, ze si ho kupim. Este mi chyba par tisic a potom bude definitivne moje" dusoval sa Milan.

Tomas si mlcky kopal pred sebou drobny kamienok a myslienkami bol niekde uplne inde.

"Kocky zosaleju. Nacisto ich mrdne" pokracoval Milan.

"Ked myslis odvrkol jeho kamos, drobny kamienok chytil pre zmenu do ruk a zahodil daleko pred seba.

"Pocitam, ze este mesiac, maximalne dva a je moje" nedal sa odradit Milan.

"Vies co? Naco tolko cakat? rozzuril sa nervozny Tomas a postavil sa priamo pod vysoky utes. "Popros Boha. Mozno ti nejaky zosle. Mozno ti dokonca drbne rovno na hlavu. Hej Boze, potrebujem cierny medak. Neposlal by si mi jeden? Zhod ho priamo na mna" spinal ruky pod vysokym utesom mlady muz  a nahlas sa pri tom usmieval. V tej chvili ho zatienil prudko sa rutiaci mercedes, ktory absolvoval poslednu jazdu pred osudnym skokom do neznama.

Nic netusiaci Roland medzitym spokojne podriemkaval v interieri auta... 


houda
10. 05. 2005
Dát tip
Hádam, že Roland sa zajtra nezobudí... Iba ak...

Alojs
10. 05. 2005
Dát tip
celkem zajímavá povídka... ale hlavně úsměvně napsaná, takže si tipnu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru