Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A prisla zrada

10. 05. 2005
1
0
520
Autor
petrolej

Nevěřte nikomu, kdo chce, abyste mu věřili.
Nevěřte nikomu, kdo věří vám.
Nevěřte nikomu, kdo se tváří, že vás má rád.
Nevěřte nikomu, kdo vás má rád.
Nevěřte nikomu, do koho se zamilujete.
Nevěřte nikomu, kdo miluje vás.
Nevěřte nikomu, kdo má dvě nosní dírky.
Nevěřte nikomu, s vyjímkou sebe samého.

To je totiž jediný člověk, který vás nikdy nezradí, který tu bude VŽDY, když ho budete potřebovat, vždy bude jednat ve vašem zájmu, nikdy vás nezradí a vydrží s vámi až do úplného konce. Od kohokoli jiného než od něj můžete očekávat zradu.

Ale milujte, mějte rádi, pomáhejte, dělte se, rozdávejte radost. To je totiž klíč k lepšímu světu. Jenom nikomu nevěřte. A když přece jen podlehnete a pak přijde zrada, vzpomeňte si na toho jediného, který vám vždy pomůže. Vzpomeňte si na sebe. Jste jen Vy. A všechno ostatní je jen "všechno ostatní".

Tohle není egoismus, tohle není sobectví, tohle není zahleděnost, sebestřednost, namyšlenost či bezohlednost. Tohle je jen způsob jak se obrnit vůči realitě světa, která ubližuje.

Proto nevěřte nikomu a ničemu, co je od vás dále než 0 metrů.

A proto raději nevěřte ani těmto řádkům.








Mé jediné kamarádce, která se aspoň přiblížila k tomu, aby mne pochopila.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru