Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj vztah k sexu

11. 12. 2000
0
0
900
Autor
Novis

Původně je to má školní úvaha na zadané téma: Můj vztah k....

Sex. To je věčné a vděčné téma pro básníky, spisovatele, hudebníky, sochaře, malíře…. Myslím si, že většina umělců v něm hledá, a to buď přímo, či nepřímo, inspiraci pro svá díla. Vlastně každý člověk tu může najít svou inspiraci. V mém životě zatím došlo k málu opravdu zlomových okamžiků, jedním z nich, a troufl bych si říci, že i hlavním byla právě sexuální zkušenost. Pohlavní život bezesporu ovlivnil mé smýšlení a mnohokrát mi pomohl i v řešení problémů různého druhu. V čem pro mě spočívá jeho kouzlo? V podstatě ve všem, co s ním souvisí. Naučil mě dívat se jinýma očima nejen na partnera, ale i na ostatní lidi, být ohleduplnější, nevnímat pouze slova, ale také hluboké emoce, být nespoutaný, horlivý i trpělivý a spoustu jiných věcí, jejich výčet by stačil přinejmenším na malou knihu. Velmi důležitá je podle mého názoru první zkušenost, tou vstupuje každý člověk jakoby do jiného světa a na ní záleží jaký vztah si k sexu vypěstuje. Znám soustu lidí, kteří nikdy neměli možnost proniknout do hlubší podstaty jen proto, že jejich první zkušenost byla špatná a už neměli chuť postupovat do hloubky. Zjistil jsem, že na první zkušenosti závisí pozdější sexuální život. Ten by podle mě měl probíhat jen s jedním partnerem, protože vzájemným dokonalým poznáváním se dva lidé dostávají na vyšší úroveň, nejen v sexu, ale i celkově. Kolik partnerů by měl člověk za život poznat? To je otázka názoru. Ohlasy jsou různé. Někdo si myslí,že jeden je až dost, jiný zase, čím více, tím lépe, pokud možno alespoň 20, 30, či 50 partnerů, ať to za to stojí. Pro takové lidi se pak sex může stát určitým sportem. Také já považuji sexuální hrátky za určitou formu sportu, i když mi k tomu stačí jen jedna šikovná partnerka. Je dokázáno, že právě sex je vynikajícím prostředkem pro hubnutí, díky vysokému spalování kalorií. Možná kvůli tomu mi vykukuje pár kostí z pod kůže. Chceme-li však užívat sexu jako prostředku pro udržování štíhlé linie a kondice, musíme dát pozor na předávkování. Nejednou se mi stalo, že jsem lapal po dechu a jen taktak jsem ho chytil. Pokud bych ale měl zhodnotit svůj vztah k sexu celkově, musím říci, že mi mnoho dal i vzal. Považuji ho za důležitou část osobního života, ale také se domnívám, že skutečný vztah dvou lidí, by měl být založen na něčem jiném než fyzickém požitku. Všechno přece jednou skončí, a co nám zbude, když údy otupí. Jen oči pro pláč. A proto bych chtěl vzkázat všem mladým lidem, aby s rozvahou používali tuto zbraň.
Vio
12. 12. 2000
Dát tip
Sex je vděčné téma pro kohokoliv, nejen pro umělce ;-) ... a troufl bych si říci, že i hlavním... ohó ;-))) ... a už neměli chuť postupovat do hloubky... tak tím si mě neskonale pobavil ;-))))) A ten závěr... jako z učebnice...

Miroslawek
12. 12. 2000
Dát tip
proč vzkazuješ jen mladým lidem?

PeerGynt
11. 12. 2000
Dát tip
To o tom hubnutí řeknu mojí holce :-)

Ageran
11. 12. 2000
Dát tip
Přestože ještě nemám onu první zkušenost, myslím že máš naprostou pravdu. Láska je daleko důležitější, přestože sex se určitě láskou nahradit nedá...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru