Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fór for you...

12. 05. 2005
0
0
2214
Autor
verbum

Zamyslite sa priatelia

Ked rano otvorim unavene oci, dva - trikrat ponatahujem strpnute telo, poriadne sa vymocim, oplachnem si zalepenu tvar, kefkou vysucham zltobiele zuby, vypijem zeleny nesladeny caj, zdlabnem cerstvy biely chlieb s maslom a marhulovym dzemom, obleciem sa do domaceho, dokoncim rozpisany roman, nacnem dalsiu poviedku, napisem tri volne verse, prihrejem si kuracie sote s dusenou ryzou, hodim na seba mikinu a dzinsy, obujem si tenisky, hrebenom si prebehnem strapate vlasy, drbnem na seba za hrst gelu a vyrazim do parku.
Ked sa podvecer vratim, este dlho do noci budes sediet nad rozluckovym listom, co som ti napisal minuly tyzden a kropit ho slzami bolesti. Ano, urcite to tak bude. Skoda, ze sa ta nemozem dotknut. Skoda ze som do bodky splnil, co som v liste napisal. Neda sa povedat, ze by som sa citil prave najhorsie, len mi je luto, ze nedokazem odpovedat na tvoju jedinu otazku, otazku, ktoru si kladies uz siedmy den v kuse stale dookola. Preco? Preco? Preco?
Ale som rad, ze existuje...
REDH0T
12. 05. 2005
Dát tip
Když se ráno vymočíš, vstaneš před tím z postele anebo ne ?

zana_zana
12. 05. 2005
Dát tip
podla mna nevstal a stale si opakuje preco preco preco...

verbum
12. 05. 2005
Dát tip
Zatial sa mi uspesne dari najskor vstat a potom vymocit, hoci ked budem starsi, nevie, neviem

REDH0T
12. 05. 2005
Dát tip
...taky si myslím, že zůstal v posteli... potom ovšem sousloví "vypijem zelený, nesladený čaj" získává úplně jiný nádech...

hutch
12. 05. 2005
Dát tip
to se mě nechce číst a ještě nečesky... asi táp. ahojky)))

zana_zana
12. 05. 2005
Dát tip
budes mat preco bazanta...:)

zana_zana
12. 05. 2005
Dát tip
redhot:aj tak sa mi nepaci ze je rad otazke,ktoru sam sposobil

verbum
12. 05. 2005
Dát tip
Skuste si ten koniec precitat pozornejsie a mozno pridete na nieco... A hutchovi odkazujem, ze mne cestina problemy nerobi

zana_zana
12. 05. 2005
Dát tip
prvy dojem je prvy dojem ;-)

REDH0T
12. 05. 2005
Dát tip
pochcal... no pořád to tam je...

zana_zana
12. 05. 2005
Dát tip
a čim oplachne tvar?... verbum je to fakt dobre:)

REDH0T
12. 05. 2005
Dát tip
...i tu kefku v tom máčí ?

zana_zana
12. 05. 2005
Dát tip
... potom ovšem sousloví "vypijem zelený, nesladený čaj" získává úplně jiný nádech... začínam sa cítiť previnilo, ale milo ;-)

verbum
12. 05. 2005
Dát tip
Kurnik Redhot, ty si taky detailista

REDH0T
12. 05. 2005
Dát tip
byl ten čerstvý chléb opravdu bílý ? Nebyl zelený a nebo hnědý ? ...tady nás někdo nebude mít rád. Nevím, co mi to napovídá...

REDH0T
12. 05. 2005
Dát tip
byl ten čerstvý chléb opravdu bílý ? Nebyl zelený a nebo hnědý ? ...tady nás někdo nebude mít rád. Nevím, co mi to napovídá...

verbum
12. 05. 2005
Dát tip
Ale no tak, asi som to inak pojal a mozno sa ten pako naozaj pomocil Kto vie?

zana_zana
12. 05. 2005
Dát tip
vrrrrrr ;-)

verbum
12. 05. 2005
Dát tip
Ja fakt nie som nahnevany ved o nic nejde som rad ze poviedka nastolila otazky

REDH0T
12. 05. 2005
Dát tip
vždyť jsem to říkal... a nejenom pomočil. Cosi mi napovedá, že marhuĺový džem by až tak úplně nemusel být marhuĺovým džemem...

John_Ceder
12. 05. 2005
Dát tip
nejvíc mě pobavila redhotova otázka..

aldebaran
12. 05. 2005
Dát tip
No, tohle mě moc nezaujalo. Čekal jsem pravou povídku.

verbum
12. 05. 2005
Dát tip
Mozno ze miesto toho marhuloveho dzemu by mohol byt napriklad citronovy, nemam pravdu Redhot?

Alojs
12. 05. 2005
Dát tip
reflexivní útvar, úvaha dejme tomu, ale povídka ne. Nicméně nepíšu, že se mi to nelíbilo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru