Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

odpadlik

12. 05. 2005
0
0
1042
Autor
Dopisovatel

kcem sa dodatocne ospravedlnit. nie, nie je napisana v cestine. je napisana v slovencine. aha, to ste asi nepostrehli co.

odtialto nie je cesta schodna,

zase som spadol a vypijem si do dna.

to svoje zlo co v dusi mnozi sa my,

uz nepomoze ked budeme sami.

nie! ja oddych odmietam, chcem si vypit svoje chyby,

z toho zabije ma bezpochyby.

ako zltnem a modram s toho okamzite,

tak udy uz prestante sa hybat prosim vas dozite.

 

 


Dopisovatel
02. 06. 2005
Dát tip
taak, rad si napisem nieco na papier. inac mam to pod minijaturami, lebo my to tak najviac robi radost. slovencina je fakt pekna. iked niektore ceske slova ma dost beru. napr. to je bozi, te pero a ine pekne. kamaratka my vravela ze slovencina je trosku makka na nadavky.

Dopisovatel
14. 05. 2005
Dát tip
tak diky, som poteseny, ze sa to niekomu zdalo aj na par slovicok. kazdopadne nie je to o mne, pisem o odpadlikovi. ja ako som napisal som idealista. ja len rad pripominam ludom, ze tu nie su sami aj ked toto neni o nikom konkretne. ale zabil som kanarika svojho ked som bol maly, velmi ma to strasi v hlave.

Dopisovatel
14. 05. 2005
Dát tip
k tym vtipnym nemyslim, kanarika ako svoje pero este sa to tu neobjavilo ale rad by som sa tomu vyhol. tu nie miesto na zarty je my s toho docela na bliti ked my to obcas preleti hlavou.

inlajn
14. 05. 2005
Dát tip
...já ti to věřim.

inlajn
12. 05. 2005
Dát tip
...děsivý.......jako bys někoho zabil....už mlčim, ale todle je moc...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru