Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rytíř k pohledání

13. 05. 2005
1
0
723
Autor
Wizard

Kapka krve se rozbila o kámen a vytvořila podivuhodný obrazec, který neměl smysl, ani konkrétní tvar. „Bylo to trapné,“ říkal si v duchu. „Jedině já můžu jít s tou nejúžasnější amazonkou lesem, vychloubat se svými bojovými zkušenostmi a pak vrazit do stromu.“ Její smích ho kopal do slabin, ale pokoušel se to nedávat najevo. Jeho rty se pokoušely vyčarovat úsměv, ale byly ztvrdlé hněvem. Rázoval kupředu lesní cestičkou a přemýšlel, jak si poupravit své renomé, netuše, že tu krásnou černovlásku v zelených šatech nezajímá ani jeho jméno. Byl s ní zcela zbytečně. Věděla to a on taky, ale nechtěl si to připustit. Takhle šli pár hodin. On se vychloubal, ona se smála jeho nesmyslům. No a po těch pár hodinách musel Kovart potlačovat pláč. Zjistil, že celou dobu šli špatným směrem. „Co teď,“ pomyslel si. Tohle ji přece nemohl říct. Už začínal cítit, že po něm touží. No, ale netoužila. Věděla celou dobu, že jdou špatně, ale chtěla se zase po dlouhé době pořádně pobavit a zasmát. A tohle, tohle byla skvělá příležitost. Podívala se na něj. Rezavá zbroj se už ani neleskla a dlouhý, vypelichaný knírek působil lépe, než ty veselé zelené bylinky, které ji dovezli z Hollandu. Sedl si na kámen a začal vzlykat. Přišla k němu a on ji vysvětlil, co se stalo. „Cítím s tebou. Vím jak ti teď je,“ řekla něžným hlasem. Usmál se a knírek při tom učinil podivný pohyb. „Skutečně?“ Zeptal se nadšeně. „Ne,“ odvětila rychle a ihned propukla další salva smíchu, která se do něj zabodávala jako skřetí šípy. „Někoho tak namyšleného, egocentrického a vychloubačného jsem ještě nikdy neviděla. Jsi k smíchu,“ řekla když už pokračovala v cestě. Tohle již neunesl. Urazila tím jeho dokonalost. Tasil meč a rozběhl se za ní. Nohy rozkročené a oči, jakoby mu měly každou chvíli vypadnout. Jeho noha narazila. Kámen mu podrazil nohu a on padal k zemi. Padal k zemi na svůj meč. Ten mu projel se zaskřípěním zbrojí a pak i tělem. Jeho srdce rozdělil ve dví. Otočila se, naposledy se podívala na jeho zkrvavené tělo. „Byl opravdu legrační,“ téměř zazpívala a pak zmizela v dálce.


Wizard
14. 05. 2005
Dát tip
řekl bych spíš hlupák díky

Alojs
14. 05. 2005
Dát tip
není to špatné! rozhodně bych to rozsekal do odstavců - takhle je to v jedné kupě a to se dost blbě čte. Námět není ničím novým, lehce humorné zpracování. Vcelku líbilo

FARAON
14. 05. 2005
Dát tip
Člověk, který se zabil už jen tím, že se narodil.. zajímavé.. být tou amazonkou byl by mi spíš k pláči než k smíchu

Wizard
14. 05. 2005
Dát tip
Alojs: S odstavci mám ještě problémy...jinak dík za radu FARAON: Zajímavý názor :) ...ona neměla důvod jej litovat... díky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru