Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

???????????

13. 05. 2005
4
0
1510
Autor
MMuf

Povídá žena muži: \"Nebýt tebe, tak bychom byli ideální pár!\"

křehká


krásná


milá


chytrá


plachá



hodný


hloupý


lenivý


přemýšlivý


škaredý




Patří ti dva k sobě? Kdo hledá lenivého
partnera? Kde se musí potkat aby to klaplo? Opravdu holky hledají krásné a
chytré? Netouží kluci po plachých dívčinách? Proč je tak těžké vyjádřit city?
Proč je písmák citů plný? Kdo dokáže odpustit hloupost? Krásna a milá. Patří to
k sobě? Budou mít společné zájmy?Kolik toho ona musí vypít aby si s ním šla
zatančit? Bude jí vůbec chtít? Kdo jí řekne že on je ten pravý? Alkohol? Věříte
v lásku přes internet? A přes SMS? Dokážete se zamilovat bez konkrétní
představy? Milujete to co je uvnitř? Nebo dáváte přednost povrchu? Dá se milovat
jen jedna část? Která víc? Dá se odmítnout sex?




MMuf
21. 10. 2005
Dát tip
wow

MMuf
17. 05. 2005
Dát tip
sam se někdy ve svých myšlenkách topím...neverim v lasku na první pohled..neverim na dokonalý vztah.neverím ani amikum ani Duze verim pouze v sebe!

MMuf
15. 05. 2005
Dát tip
chyma ..vím opravím

MMuf
15. 05. 2005
Dát tip
chyba chyby

džžž džž DŽŽ vžuummm a svist - jsem ostřelována jednou tvou otázkou za druhou a nestačím si na ně odpovídat ani já sama vduchu, natož ještě tobě! .) Patří ti dva k sobě? - nevím, možná Kdo hledá lenivého partnera? - nikdo, ale stejně s nimi končíme Kde se musí potkat aby to klaplo? - KDEKOLI! Opravdu holky hledají krásné a chytré?-krásnej být může, chytrej musí! Netouží kluci po plachých dívčinách? - nepoznala jsem takové Proč je tak těžké vyjádřit city? - ptáš se té pravé...-) Proč je písmák citů plný?-páč jsme tu všichni citliví a zakomplexovaní .) Kdo dokáže odpustit hloupost? -moudrý člověk Krásna a milá. Patří to k sobě? -v pohádkách.Vzácně i jindy. Budou mít společné zájmy? - se neví Kolik toho ona musí vypít aby si s ním šla zatančit? -třeba i nic Bude jí vůbec chtít? - a jak to mám vědět?!! :) Kdo jí řekne že on je ten pravý? Alkohol? - SRDCE SRDCE! Věříte v lásku přes internet? - ne v reálnou A přes SMS? - ne Dokážete se zamilovat bez konkrétní představy?- no jéje .) Milujete to co je uvnitř? Nebo dáváte přednost povrchu? - oboje Dá se milovat jen jedna část? Která víc? - jako "ach bože, jak já miluju tvé levé oko! Ostatní je hnus, ale to levé oko..." :) Dá se odmítnout sex? - zcela jistě ...a nyní mne můžeš s klidným svědomím zastřelit.

Spirit
13. 05. 2005
Dát tip
nedá :) líbí

Cizák
13. 05. 2005
Dát tip
hej tak ten podobný název to je jen a jen nahoda, to by člověk nevěřil

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru