Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádková realita

15. 05. 2005
1
0
2783
Autor
Morganna

Nebuďme smutní... ***

Na břehu pouště,

kde život zpívá

žilou si pouští

malinká víla.

 

Rukama splétá si

vlásky vzpomínek, 

živouce zmírá si,

pohádkový kamínek.


Morasten
17. 05. 2005
Dát tip
ta první sloka je úžasná,drsná ale je přitom napsaná tak něžně:-) teď sem chtěla dát tip, ale já už tipy nedávám nikomu, seru na to. ta druhá už tak ne...

Lancelott
16. 05. 2005
Dát tip
Zajímavé...krásnosmutné...tip

Maryčka
15. 05. 2005
Dát tip
živouce - to patří k čemu? K víle nebo ke kamínku? Nebo k oběma nebo ke všemu? :-(

Morganna
15. 05. 2005
Dát tip
k obojímu..ke všemu, to je na čtenáři..

Maryčka
15. 05. 2005
Dát tip
šalamounská odpověď... ten tvar je totiž ve dvou případech ze tří špatný:-)))

Morganna
15. 05. 2005
Dát tip
ach ty přechodníky...:D díky za upozornění..

Natasha_
15. 05. 2005
Dát tip
Kromě toho přechodníku...nějak mi není jasné to "Na břehu poutě"...Dovedla bych si představit "Na břehu poušti", ale to "žilou si pouští" by v té chvíli znělo spíš legračně než vážně.. A ten "pohádkový kamínek" moc nesedí do rytmu, viď.

Morganna
15. 05. 2005
Dát tip
ehm, no máš pravdu, v původní verzi bylo: na břehu pouště... ale když je někdo takový pako (jako já) :D a nepřečte si to po sobě pořádně, tak z toho vznikne tohle...asejc, je to takovej literární úštěk, no co se dá dělat nějako se mi to mazat nechce, prostě to tu je a patří to třebas i k těm horším výtvorům..:)

Natasha_
15. 05. 2005
Dát tip
OK, mazat to rozhodně není nutné :) Je tady ale každopádně možnost editovat dílo, takže ty překlípky je možné snadno vyrušit.

Morganna
15. 05. 2005
Dát tip
hm..no ale víc už s tím jaksi asejc neudělám..:(

cestín
15. 05. 2005
Dát tip
Žilou si pouští víla, to ti teda nevim. Víly snad ani nemůžou, to mě nesedí. Jinak nelíbí, podle mě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru