Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Silueta-Aklutep

15. 05. 2005
2
0
1510

... ...





Silueta-Aklutep



Nehledě osudu mizíš mezi kapkami deště
a já stojíce na slunci křičím, né ještě
ovšem, již suchý je můj šat
a cítím, osudový je to mat
neotočíš už se více
zahodíš střevíce
a vzpomínkami živena je
mé budoucnosti víra
a vzpomínkami živena je
víra jež mě svírá....

Hugo VanHellsing
16.03.05

...vsem dekuji za nazory a pokusim se to opravit:).... ale proc ten prechodnik???.... nehledě osudu je sice spatně(nevedel jsem to, priznávám) ale me se to tak libí víc(je to zvucnejsi)....ale diky....

Miaa
16. 05. 2005
Dát tip
mně se to líbí....:-)

cestín
15. 05. 2005
Dát tip
Přesně tak, nehledě je vždy na něco, ale to se opakuju.Suchý asi dlouhé ý, ale možná je to záměr. Není to tak špatny, názor laika.

cestín
15. 05. 2005
Dát tip
Přesně tak, nehledě je vždy na něco, ale to se opakuju.Suchý asi dlouhé ý, ale možná je to záměr. Není to tak špatny, názor laika.

Yasmínová
15. 05. 2005
Dát tip
hezky nostalgické T

Kasmodian
15. 05. 2005
Dát tip
zvláštní no...*

hutch
15. 05. 2005
Dát tip
nezvláštní - spíš tvrdé jak středověk.

... to bude ruznym pohledem na svet.......:)...

Andreika
15. 05. 2005
Dát tip
mě se to líbí, jen si oprav prosím (jak tady již bylo naznačeno) ten přechodník...

Jezuita
15. 05. 2005
Dát tip
Zajímavé verše inspirované nepochybně pouťovými baladami.

Natasha_
15. 05. 2005
Dát tip
Kromě toho přechodníku je ještě chyba hned na začátku. "Nehledě" je vždy "k něčemu, na něco". Takže tam chybí předložka a pak to další slovo v odpovídajícím tvaru. A pak je ještě správně "víra JEŽ mě svírá"...achjo.

cestín
15. 05. 2005
Dát tip
Přesně tak, nehledě je vždy na něco, ale to se opakuju.Suchý asi dlouhé ý, ale možná je to záměr. Není to tak špatny, názor laika.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru