Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

N.V. - "Hoši, děkujeme!"

15. 05. 2005
0
0
1057
Autor
CHIREN

Celý den v práci cítím,že je \\\"jiný\\\".Jakoby ticho prostoupilo každý atom reality,jakoby nastolilo do každého z těch bilionů částeček, kousek své vlády.Představuji si biliony kousků ticha toho dne.Je to uklidňující \\\"vědomí\\\" o tom,že vítězství malého národa ve sportu místo vraždění ve válce ... je už dáno.Vepsáno do blízké budoucnosti. Už v té chvíli jsme mistři světa,vím to.\\\"Ukradneme\\\" opět tento titul,nebo to bude poprvé hra skutečných vládců svého osudu?To jediné mně v tu chvíli opravdu trápí...



Není to výhra,je to vítězství ... až dnes.Jsme mistři světa a dokud bude vesmír stále tak pustý ... jsme nejlepší hráči hokeje - VESMÍRU! :o)



(p.s. - Česká republika má největší hustotu mistrů světa ve sportu na počet obyvatel.)


:o)


(u.p.s. - jednou sport nahradí .... války.)
sem čekala, sem čekala že to sem někdo prskne! :)

canis_lupus
16. 05. 2005
Dát tip
že ťa to vôbec trápi...neviem čo z toho máš (a prosím nezačnis nejakou nacionálnou srač..)

johanne
16. 05. 2005
Dát tip
jo, to je hodně velká blbost

rybka
16. 05. 2005
Dát tip
pomooooc!...Pismak nam okupujou hokejovi fanousci...ach jo

johanne
16. 05. 2005
Dát tip
rybko, já ale nejsem hokejovej fanoušek a myslím, že nepotřebujeme vytvářet komunitu nezaujatých... takže příště bez avíz, díky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru