Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kouřím

16. 05. 2005
1
0
595
Autor
davpro

Kouřím.

 

 Jo, vím, že to škodí.

 

Je to hnusné. Ale přesto kouřím.

 

Smrdí to. Člověk sedne do autobusu, lidé koukají, někteří odsedají.

 

Když nekouřím šílím, neodvyknu.

 

Zapaluji další. Není zlá.

 

Jen lidi jsou zlí.

 

Svět se mění, člověk musí mít zlozvyk aby přežil.

 

Někdo chlast, jiný kafe, někdo sladké, jiný slané.

 

A já?

 

Kouřím.


romale
17. 06. 2005
Dát tip
To já jsem se tak vypravcoal!!:) Radoat pohlefdět!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Komiks!!!!! Smyčce¨!!!!!!!

sidonia
16. 06. 2005
Dát tip
kuř co to dá a ser na ostatní!! romale.. ty si rozenej poeta:)

Silvita
17. 05. 2005
Dát tip
To by z tebe měl Petr_Pan a ostatní, kteří jsou v klubu nekuřáků radost :o) ani radši nebudu dávat avízo, nebo mě uškrtí...... :o)

rybka
17. 05. 2005
Dát tip
jen lidi jsou zli :-) ...a nejvic zli jsou odnauceny nekuraci (jako ja)

romale
16. 05. 2005
Dát tip
Zapálím si starktu dneska s filtrem snad bude pršet to mi pak víc chutná sousedka na rohu mává mi rohlíkem mile se usměju dobrý den vykuř!!!

davpro
16. 05. 2005
Dát tip
jo, sousedky jsou od toho, aby se clovek mile smal a myslel si svoje :-)

Jeheheman
16. 05. 2005
Dát tip
nejlepší jsou červený lm nebo sparty, ale mezi nama holkama, stejně je to hnůj:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru