Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

měl šest..

17. 05. 2005
4
0
1255
Autor
hutch

.....jsem velkej a rozzlobenej....

Měl  šest.  Kobylku  luční  sevřel  v pěst...

Pláčem a  krví svých  her  zkropil cest...

...na vojáky,  lstivé lovce,  jízdou  na kole,

při skákání  panáka... Prásk!  A  byl  dole...

 

Zmužněl. Prst  z nosu.  Už  hledal  nevěstu...

kedlubnu do kapsy a  vyběhl  na cestu...


hutch
22. 05. 2005
Dát tip
konečně sem zde. dík všem (kromě holopiči co se mi jen mstí)

Natasha_
21. 05. 2005
Dát tip
Občas jsou ty rýmy takové násilné..."zkropil cest" míněno jako "mnoho cest"?

Nemi
17. 05. 2005
Dát tip
na druhý přečtení jsem snad pochopila:-) docela dobrý a zajímavej způsob psaní:-)))

Eidam
17. 05. 2005
Dát tip
jo dobrý.taky na podruhé ale sakra chlape je to dobrý.To se mi líbí...tak ......tady ..........je ............*

jednoznačná pičovina, neviem o čo ide.Maximálne pičovská záležitosť len neviem či do strany génia či do úplného hovnosračkového stratena.Intuícia mi všaj šeptá, že ide o sprostosť, nič iné ma nenapadá.Nerob so z toho nič, som hlupec a ty pokračuj!hugh!

A gdo to měl 6?A nemněl sedum, vosum, ha?O čo ti ide,ha? Odpovedz. Vidíš, že mi záleží na kvalite tvojho talentu písať.Máš pravdu.Nezáleži.Prach

Ty si hutch,ha?originál, či si len prihlásený ako on/o/. Ja myslím, že robí lepšie,Lepšie.I keď, nič som nečítal od onoho.Tak sa maj.Si môj tip.Fakt. Drž sa.Podporujem tvoj rast.Si gigant poézie uverejnenej.Pozor na krádeže,pozor!Medailu ti, trón poézie a päť opičích sluhov.Serus!

Dvoma vetičkami. Ešte o mně uslyšíš.

inlajn
17. 05. 2005
Dát tip
jen drobná---a VYBĚH (bez "L") na cestu mělo by větší grády, myslim, ale aj tak...OK! t-.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru