Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chat , práce, láska..

14. 12. 2000
3
0
1205
Autor
Dantte

..stalo se jednou (dvakrát,třikrát...xkrát) na chatu , kdy do krásného setkání vstoupila práce bez servítků, bez klepání....

..paprsek vymizel z údolí, temen hor a do tichého kraje se vkrádá pracovní doba, mrška anebo je to jen našeho vedení "drška"? Copato zase chtějí hlavy pomazané? Toto, tamto - to né? Práce zrcadlem to zkouší, vrrrčí, kousá a pokouší se rozcupovat naše myšlenky, pak těla, zrovna ve chvíli, kdy rozechvělá cestu hledala si...
Aki
18. 09. 2002
Dát tip
:o))*

pino15
13. 11. 2001
Dát tip
taky to znám...z vyučování

Wiki
18. 04. 2001
Dát tip
Máš pravdu :-))))

Miroslawek
08. 01. 2001
Dát tip
Podepisuji sdělení básňe i papoucha. Pracovní doba je svině, nejhorší je když mi vstoupí do kritiky a postiženému autorovi zůstane jen útržek typu ...to je slabý rým. Má pak jistě radost a já taky.

clovrdik
14. 12. 2000
Dát tip
jo, ale ta pracovní doba není někdy jenom mrška, nýbrž pěkná svině :-)

papouch
14. 12. 2000
Dát tip
jo, tak pod tohle se podepíšu všema drápkama a zobákem navíc. Za tu pravdu, která je v tom obsažená. Ale když to tak skoukávám, tak bez prologu bych to nepochopil.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru