Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Postřepy ze zrcadel

21. 05. 2005
1
0
2107

dík za kritiku

Dá se i probudit

nebo neusnout 

koukneš z okna a auta nebo takoví divní brouci

rozežírají základy baráků

a zazděný kočky tvých orgánů

se probouzejí nemrtvý

jen pro ten výsměch,

žlutýho šutru

visícího jak debil

po nocích

kdy se intermozek

bezbolestně svíjí

ne nepodoben stonožce v kontinuu

a zmateně přepíná

pohledy z různých hlav

 

ve chvíli

kdys starou trafikantkou

vyplnil do křížovky písmeno S

skrz silný brejle viděl

jak dopadla na hladinu

- vrhací síť

a snědej kluk už vytahuje

klubko mrskajících se

a aplaudujících vestoje

 

vsedě

vleže

v hromadě

 

davy vytleskávají své jméno

patřící tobě

 

uklonil ses z okna

a možná i vypad

kdoví

 

ten aplaus neslábne

 

 

 

 

 

 

 

 


žlutýho šutru visícího jak debil po nocích toto sa mi páči, inak nie;)

Milly
23. 05. 2005
Dát tip
Já nevím, čím dál k závěru, tím mi to připadá lepší.. přijde mi to docela zajímavý. A připomnělo mi to návrat hokejistů- jak se skandovaly jejich jména a různý jiný věci- a já si říkala, jestli to všichni ti lidi opravdu tak prožívaj...

hrbol: ale to nejsou jednotlivý slova, ale celek (báseň) takže jsi asi myslel báseň pro efekt soráč ale básně pro neefekt si piš sám:)

hrbol: nemusíš se hned tak ježit, jen jsem se vyjádřil ke "kritice" to snad smím poučování bych v tom už vůbec nehledal, snad jen nechuť k nudnosti ..a taky je tam snad smajlík ne?:)

sidonia
21. 05. 2005
Dát tip
líbí se mi to jen pro ten výsměch, žlutýho šutru visícího jak debil po nocích tohle teda skvělý:) ataky to o tom vypadnutí z okna.. jo *t +avi těm, který na to možná nenarazili a možná by se jim taky líbilo, kdyby narazili;)

sidonia: díkec sid potěšilos, nerad čtu nějak "na oplátku" páč to plodí jen navzájemsetipující grupy, ale na tebe kouknu

sidonia
21. 05. 2005
Dát tip
nemusíš.. nechcem přece plodit žádnou navzájemsetipující grupu, ne? (což by bylo pěkně na hovno potom.. ztratila by se přirozenost reakcí)

kdo říkal, že tě budu automaticky tipovat, hehe, to ani omylem redaktorko!:)

sidonia
21. 05. 2005
Dát tip
no nebudeš.... teda možná ne zezačátku, ale pak ti to přijde blbý:))))))))) dělám si srandu, doufám, žes to pochopil.. nerada bych tady pak něco zdlouhavě vysvětlovala:)

chápu, dobrá ironie náhodou.. asi se ti to často u "známých" stává,)

sidonia
21. 05. 2005
Dát tip
no jo no... sem už taková:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru