Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

21. 05. 2005
0
0
609
Autor
janekkrat

Co je to láska? Je to přátelství dvou lidí, kteří se mají rádi a snášejí spolu dobré i zlé. Je hlavně o toleranci a snášenlivosti. Nikdo nejsme bez chyb a proto musíme trpět chyby těch druhých. Když to jedna strana nezvládne, tak vztah logicky nemá šanci na úspěch. Můžeme se rozcházet v dobrém i zlém, zůstat po rozchodu dobrými kamarády nebo se nenávidět. Nenávist není dobrá věc, radši bych zůstal u první možnosti. Ale i to má své úskalí. Povězme si takový jeden příběh ze života. Na světě žijí miliardy lidí. Mezi nima v jednom malém státečku, v jednom bezvýznamném městě a ještě bezvýznamnější firmě spolu pracují dva lidé. Zpočátku se mezi sebou jen tak baví, snášejí spolu pracovní povinnosti a jak to asi v pracovním kolektivu vícero lidí je. Později do sebe začnou rýpat, ne rýpat ve zlém slova smyslu, spíš se jen tak bezvýznamně škádlit. Toto škádlení přeroste v lásku, opravdový vztah. První dny, týdny ba i měsíce jsou nádherné. Ale to asi každý, kdo byl někdy zamilovaný zná. Postupem času už nebyli k sobě tak milí jako ze začátku, ale pořád se milovali a nemohli bez sebe být. Tak měsíce ubíhaly oba byli zdánlivě štastní až jednoho dne ona řekla, že se něco stalo a nemůže dál. To něco však nedokázala vysvětlit. On ji stále miloval a ještě miluje, ona jeho však už ne. Jen ho má ráda, ovšem už jen jako kamaráda. Ale jelikož ti dva lidé stále spolu pracují je těžké pro něho na ni zapomenout. A on zapomenout ani nechce, protože ji stále miluje. Vždycky když ji vidí, zpomíná na jejich první pusu, první pohlazení a na spoustu nádherných chvil společně strávených. Marně se jí to všechno snaží říct, získat kapičku naděje. Vše marné. Nezbývá mu nic jiného, než zapomenout nebo čekat na zázrak. Věří z vás někdo na zázraky? Já bych rád na ně věřil. A ještě jedna otázka. Je lepší milovat nebo nenávidět?

Incognito
21. 05. 2005
Dát tip
Jojo, takhle to bohužel na světě chodí. Na zázraky? Taky bych na ně chtěla věřit...možná v skrytu duše naivně věřím, ale můj mozek mi napovídá, že asi neexistují. Kéž by...

literatura faktu jo?:)

Mirae
21. 05. 2005
Dát tip
Lepší je milovat. Zázraky? Ne, nevěřím.

kvietok777
21. 05. 2005
Dát tip
Buďte šťastný, keď vás milujú, buďte šťastný, keď vás nenávidia... Prečo? Lebo viete, že druhí o vás vedia... Ak sa stanete niekomu ľahostajní, to bude trápenie... Je lepšie byt nemilovaný, než prijať ignorovanie... ...to je akože len môj planý pokus o vytvorenie veršov, ale obsahovo to myslím vážne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru