Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nejsu oprýskaný bílý...

22. 05. 2005
0
0
1472
Autor
hutch

kulhá kulhá - sport je bol např.: fut, nebo voli ból :))) (smích)

nejsu  oprýskaný  bílý  plecháč

na  kyšku  nebo  podmáslí

nejsu trhlý  měšták, Čecháč

su Moravák, z  níž pocházím...

 

na krajíc sůl a hrnek mléka

vrchovatý s chutí dorazím

ani se na cestu neoblékám...

....už  přichází  živé  obrazy

 

" "


zelva
18. 06. 2005
Dát tip
chleba se solí a k tomu mléko toš to je teda humáč...

Maryčka
22. 05. 2005
Dát tip
su Moravák, z níž pocházím... - to jako pocházíš z Moravy nebo z té kyšky? Jinak co se myšlenky týče... mám z toho smíšené pocity... Chtěla jsem napsat něco o patriotismu, ale krajíc, mléko, kyšku a bílý plecháč možu byť aj v Podkerkonoší bo na Šumavě, tak nevím... jak říkají ve Strážnici: (j)E to na húby...

hutch
22. 05. 2005
Dát tip
maryčka - to jako z Moravy. Ps: neber to doslova. ))) ahoj a pozdravuj v Strážnici.

Maryčka: Ty jsi ze Strážnice?? Já tam byla na setkání Olomoucké diecéze minulý rok, je to tam nádherný....jinak co se týče díla, souhlasím s Tebou :-)...

Maryčka
22. 05. 2005
Dát tip
já nejsem ze Strážnice... jsem prakticky z druhého konce republiky:-)

Mary: a co máš tedy se Strážnicí společného? Odkud jsi?? :o)

Maryčka
22. 05. 2005
Dát tip
já jsem tak trochu odevšad... ze Strážnice je moje bývalá spolužačka a skorospolubydlící, tak jsem se ledacos přiučila:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru