Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anielik

22. 05. 2005
1
0
881
Autor
elliott

-dnes bez neho-

...a chcem zdvihnut telefonne sluchadlo a niekam zavolat. Zavolat niekam, kde budem  pocut hlas...Hlas aj  na druhom konci... chcem pocut ale hlas jediny, pre mna jediny, a teda jedinecny.  

Musim zdvihnut sluchadlo lebo len tak viem rozohnat mracna v uz jedenast mesiacov mojej izbe.

Prisli z juhu.

Mracna z juhu su mracna najhorsie. Su tmave,  prichadzaju rano a vecer. Su najhorsie, lebo prichadzaju, a tiez, lebo su to juzne mracna, mracna spomienkove.

Minule bolo pekne. V minulom mracna neboli. V minulom som si myslel ze mracna nemozu existovat. A nieto este tie juzne.

Mracnam bolo existovat zakazane.

V minulom svietilo slnko.

Majove. Slnko ktore nepalilo, slnko chranive. Pred rannym chladom a tiez chladom vseobecnym.

V minulom som ja teba, a ty mna si hriala.

 

Pozeram na teba, v minulom na Teba pozeram. Vidim Ta, citim a viem ze Ty tiez tak o mne citis. Bezslovne vedla seba, pri sebe si hovorime, rozpravame si pribehy. Ktore nechcu byt povedane. A tiez si hovorime to co bez slov sa nam chce povedat.

Milujem Ta, v minulom ta milujem. A ty tiez milovanim sa povznasas, nesies sa, nesies sa ako nikdo sa doteraz takto ako ty nenosil. A takto vedla seba, jeden pre druheho sa zjavujeme. Objavujeme sa, a sme...jeden pre druheho sme viac a viac kazdym dnom. Kazdym dnom vidis ty do mna viac ako ja do seba vidim. Ty si mna vo mne nasla a ja sa v sebe hladam,  cez teba sa objavujem v hlbke, tme a chlade dviham ruky k slnku, tvojmu slnku, ktore je objavne- zachranne. Ty Anielik, ty si prisla a ocarila ma. Ocarovala si ma svojou laskou  vnutornou, teplom ktore v sebe nosis, ktorym ma chces a sam sa chcem nechat zohrievat...

Slovne teraz tazko mi vies, tak ako v reci ktora nasou prvou recou bola, si mi mnoho krat,  ze tak so mnou chces ako tvoja dusa, ako tvoje ohnive telo chce so mnou byt.

My spolu musime, spolu musime byt, lebo nas vlastne teplo, horucavost vnutorna nas za ziva upali...

 

...a dviham este hluche sluchadlo. Chcem Ti zavolat. lebo len Ty vies mracna, juzne mracna z mojej izby dostat prec, hlasom nemennym ma objat. Ja ta tiez slovne objimem, pobozkam, slovne Ta utisim, pokolisem si Ta...

a telefonne, slovne telefonne sa spoju potulame...v minulosti....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru