Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Psát chci

23. 05. 2005
0
0
1512
Autor
Daša

        Ležím na zemi a koukám z okna. Psát chci, avšak nevím o čem. Myšlenky přeskakují  a pouze se mi vysmívají.... V rádiu někdo piští, ale mně se to líbí.....

Venku je krásně....Psát chci, avšak o čem?

Vše již bylo někdy řečeno- napsáno, myšlenky byly vyřknuty, tak s čím novým mohu přijít já?

       Existuje něco, o čem ještě nikdo nepsal?....Pořád někdo piští a mně se to stále líbí...Tužka se mi vysmívá- "nic jsi, nic už nedokážeš"- to mi ta potvora říká. A já jí za pravdu musím dát.  Co se po mně vlastně chce? - Piš, vytvoř něco, dej život něčemu novému, neokoukanému. Napiš něco, co ještě  před tebou nikdo nenapsal.

Nehci plácat a papouškovat. Co mi tedy zbývá?...Nic?!...Ne, musím na něco přijít. Nehci psát pro dav lidí, chci psát pro sebe a ve jménu něčeho většího, než jsem já, i když malá pýcha ve mně hlodá a chce, aby má snaha byla oceněna. Ale kéž bych mohla svou pýchu hýčkat....Ale o čem psát mám?

      O lidech?...o lidské společnosti, ze které se mi zvedá žaludek ? ..O počasí, které se stále mění,... o zvířatech, kterým nikdo nerozumí?...O politice a jí podobné pavědy?..to nikoho nezajímá, jenom bych si vysloužila nenávist svých čtenářů a mě by to vnitřně neutěšovalo..O science-fictoin?..Štusy knih byly na toto téma napsány...Nemohu si na nic vzpomenout. Nic si nezasluhuje pozornost autorovu. ....Možná..-Příroda sama ,Matka Země, by si tuto pozornost zasluhovala. Ale kdo to bude číst? Pouze já a má pýcha, která zůstane nedoceněna.


Daša
24. 05. 2005
Dát tip
Nechápeš? ..No, možná právě ten slovosled tě upotal-spíše pobouřil, ale klišoidní mi to nepřipadá-sorry-to ale můžeš říct o všech dílech...

Spirit
24. 05. 2005
Dát tip
o všech dílech? to si delas srandu?..co si ted vzpomenu, Petr_Pan, chroustjazz, Pablo_honey.. jestli mezi jejich dilama najdes neco o cem reknes ze je klisoidni dej mi vedet.. ! promin,ale pisu co si myslim, pokud teda stojis o hlubsi kritiku jak se tu pise... spirit

Daša
24. 05. 2005
Dát tip
Jo, ale o tom to dílko přesně je, že už někdy někdo něco podobnýho psal a tebe nařknou, že píšeš o podobnejch věcech= už nejseš origoš....o tom to je....přečti si Dračí hory- zajímá mě tvůj názor....

Spirit
24. 05. 2005
Dát tip
no chápu o čem si chtěla psát ale právě že tohle téma už je taky dost ohraný, a hlavně ta póza v provedení... aspoň na mě to tak působí... když jsem psala o tom klišé myslela jsem tím ty obraty a vyjádření vůbec.. ti výše zmínění autoři byla reakce na to že jsi napsala že se dá říct o každym díle že je klišoidní (což teda neni pravda!) .. ty dračí hory si ráda přečtu... měj se hezky

Daša
24. 05. 2005
Dát tip
je skoro nemožné přijít s něčím novým..njn, co se dá dělat...přiznávám, že to bylo dílko vzaný povrchově, ale to jsem chtěla...díky za kritiku...díky

Spirit
23. 05. 2005
Dát tip
nechápu proč je v některejch větách ten převrácenej slovosled +strašně moc klišoidní, nevěřím ti z toho ani ň

No jo nepochopeni basniku je vecne, a co, vzdyt je to jedno ne? Co myslite?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru