Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Variace na ,,T"

25. 05. 2005
4
0
802
Autor
ModryAdept

180 slov

Talentovaný tmavovlasý triatlonista Tomáš Topol trénoval těžkým terénem. Tři týdny trmácení, tělesný tuk trápí Tomášovo tvarohovité tělo. Tempem tupého tura tahal týraný trup tropickým teplem. Tomášův trenér Tonda Toušek trpělivě tyčil trasu tréninkového turnusu. Trojúhelník tvořený tratěmi Terezín - Třebenice - Trávčice tlumil triatlonistův temperament. Tomáš tušil trable, toužil trochu tišit tempo. Trýzněné tělo tlačilo tkaninou tmavého trika tělesné tekutiny, trávil tuk. Tomášův tep těžce tepal, ťuk...ťuk...ťuk ťuk. Typizované tretry tuze tlačily. Tělo titána tiše trpělo. Tři tuzemáčtí tajtrlíci totiž trochu tančili Tomášovým trávením. Tomáše také trvale tížilo táhlé troubení trávícího traktu, tu tam tratí trousil titěrné tyčky tuhého trusu. Tabletka tišící trávící trable to touha triatlonisty Tomáše Topola.

Trhlý trenér třetí třídy, terapeut, toliko tvrdý toxikoman Tonda Toušek troufale testoval Tomáše tajuplným tovarem tuzemského trhu. Tvrdil: ,,Tohle tutový tovar." Tímto tyranským testem truhlíka Tomáše těžce traumatizoval. Teď Tomáše trápí trvalý třes těla, teplota, též transport tekutého trusu toaletou. Tomáš trpce: Tedy trenére, ty trubko ( trenérovi takto tykal, ten to Tomášovi tiše toleroval ), titul ,,TRIATLONISTA TÝDNE " teď trávicím traktem tryská!...

Tak triatlonista Tomáš Topol tolik toužený titul tehdy trapně tratil.


Montrealer
28. 05. 2005
Dát tip
Na TOTEMu to nezaujalo, tady je to o něco lepší... tip

Marty73
26. 05. 2005
Dát tip
trefné, teda tip

REDH0T
25. 05. 2005
Dát tip
Tomáš Tvořák

:-) Tip*

Alojs
25. 05. 2005
Dát tip
tip za ten čas, co jsi tomu věnovala. Hlubokomyslná náplň jinak nulová. ale to ty víš...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru