Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stéblo

17. 12. 2000
0
0
555
Autor
Kasal

nemám co říct

stéblo jsem mladý znechucený člověk, jsem člověk nesnášející stereotyp, uctívám všechny lidi, kteří zde nemaji předplacený pobyt. jsem jak stéblo trávy kdesi v poli, co zůstává nepovšimnut, hlásám svoje myšlenky, ale ty dnes nejdou na odbyt. ale nedivím se ničemu, vy jste slepí lidé, podle vás jsem k ničemu, podle vás jsem jeden z vás. ale to se strašně mýlíte, já jdu jinou cestou, já jdu jiným životem, který vy neuctíváte. v tom je vaše chyba, v tom je vaše smrt, dělaté že jste jinde, ale přitom jste obyčejná zemědrť.
ViNiL
19. 12. 2000
Dát tip
Sovy Mudry zahoukaly, trikrat jim za to slava!

Cavalera
17. 12. 2000
Dát tip
Pominu-li zpracování, které asi ničím nevybočuje, připadají mi některé obraty odněkud zkopírované - "předplacený pobyt" .."zemědrť" ..

maty
17. 12. 2000
Dát tip
Jak to máš dalece dokázané,že život všech ostatních stojí za starou belu a jen ty jsi ten vyjímečný člověk,jsou to puberťácké teorie.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru