Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bože, chraň...

27. 05. 2005
1
0
410
Autor
Kalioglou

...

...abych byl upřimný, na mojí keltskou duši nikdy nedělal valný dojem onen misogynní, mnišský, bezpohlavní aspekt učení všech těch orientálních skautských mistrů... Vždycky jsem měl pocit, že cesta na Východ by měla být součástí nižšího středního vzdělání člověka, asi tak jako výcvikový pobyt na letním táboře Litoval bych každého, kdo má jakékoli filozofické ambice a v životě se nepodíval (tak či onak) do Indie nebo aspoň do Indianapolisu, kdo si nezobl sladkostí uvolňujících mysl na spalovištích mrtvol v Benáresu a nebral lekce v plavání naznak od plavčíků na březích Gangy, komu nebyly k probuzení prastarých mozkových mohutností uděleny psybernetické svátosti na dalších svatých místech...

Nicméně z hlediska politické psychologie bylo naše přijetí orientální rétoriky požehnáním velmi dvojsečným Neboť hinduistický žargon i rituály vlastně žádají od Američana (Evropa jakbysmet...pozn.D.K) éry high-tech, aby se vrátili k předindustriálním tradicím šamanismu, k jeho myšlenkovým metaforám a mechanickému opakování zaklínadel a sloganů z dob před vznikem písma Psychologové s vědeckou erudicí pak končí v monotoním opakování bezesmyslných mantrových slabik a ve vážně míněném memorování tibetských buddhistických sekt a hinduistických kultů (Hare,Hare:) pozn.D.K) Vede to nepochybně k dokonalé ztrátě humoru Z těchto důvodů jsem se nikdy neupsal žádnému podobnému programu ani jsem neusiloval o žádného bobříka u nějakého orientálního guru, swámího anebo jiného svatého muže..."

Timothy Leary

Time, bejt ženská - tak řeknu: miluju tě:)

aneb jak si s Hare Hare nevygumovat sandále

Bože, chraň

mne před tvým lidem...

Ty vole, já fuckt nevím co s tím

Krishna se mi směje s pusou plnou slin - dívám se kolem, asi se v tom utopím Hare Hare mi holku krade, přesně tu, kterou začínám mít rád, Hare Hare - radši nevnímat...

Zrovna v čase, kdy se zase...

otevírám v celé kráse, asi tak, jako ona své představě Boha (rozum "prober se, holko" volá) dělam ze sebe vola- oddělená kapka oceánu, toužící najít znovu mámu - nebo tátu - mezi lidma to nebejvá dokonalý - tak hurá do chráněný dílny, - brain washing sklidí stíny - všechno bude jednou pro vždy vyřešený, dokonalý...

NO jen aby...

Všechno je krásný - všechno je Krishna

...a je to pravda, ano je to tak, ale...

- jen se oddat  Hare Hare Hare Ráma  I já bych vířil jak posvátná kráva

(...jak jinak, než v chráněným území - jenom tam, to ta kráva totiž smí, proč asi...)

v divokém rytmu podmanivých zvuků, pravda - sestru Lysohlávku bych vzal asi sebou - ať si ten užasnej, extatickej, barevnej svět - nenecháme uletět  Ale...

právě to ale, před sebou neuteče nikdo z nás:

ty memento snah - nepříjímat všechno bez výhrad

(proč asi,hmm? K čemu je to dobrý, co myslíš, myslíš li ještě?!?)

Pán měl problém s postavením, tak stanovil pravidla:

No Sex, (a co s dechem -nedejchat?) na holky se nedívat, péro prostě nesmí stát - nejíst maso, nepít čaj, schovat koule, tuny cukru - víře zdar !!! Jo, Hare Hare tisíckrát - nasr...Tomu se říká vědomí Krishny...Tomu já říkám manipulace - jak to prase - jak kdo chce - jsme svobodní - i když kdo z nás to tak nějak z duše vlastně vůbec ví? Pro mne ale platí: Kde NE opozice, tam se časem usadí TOTALITA a Bůh to rozhodně nebude...Bůh je jednota a ta je celkem - ten je zase vždy víc, než součet jeho častí (já, ty, oni, my atd) Tak proč se tolik srát

se způsobem, jak se k němu vrátit ??? My všichni už v něm dávno Jsme  - nemůžem se ztratit !!! Proč se izolovat a odcizovat jeden druhému? Těch způsobů, jak prožít pravdu jsou tisíce a je to tak dobře v  lidském ne-dokonalém způsobu uchopování neuchopitelného

Člověk je na své ne-konečné cestě domů,

někdy hodně zranitelný zvíře...

Některý způsoby sedí jednomu, jiné jinému

- některý mají dost šílené pojistky pro případnou oponenturu

ala: "nevyješ s náma, vyješ proti nám" nebo "jsi posedlej ďáblem" Jiné mají užasně složitou mytologii, další kladou důraz na víru, jiné na prožitek,

některým je všechno jedno:-)


zana_zana
27. 05. 2005
Dát tip
no, dielko takmer dokonale iba trosku pre vysvetlenie: Krsna je PREJAVOM bozkej abo absolutnej podstaty abo energie abo nazvy to jak chces-je to obraz, ked ti berie holku skus tantru-mozno sa tam najdes (ale myslim ze asi nie) Leary je tipek vyuzivajuci muzsky aspekt zivota, vychodne filozofie ten zensky eto vso, no a este (t)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru