Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Záhrada

19. 12. 2000
6
0
1708
Autor
Svetielko

Takto niekedy vyzerá moje vnútro

mám záhradu plnú kvetov (slnečných mesačných vodných aj veterných) tancujúcich na hudbu zimy a horiacich od dychu leta denne sa o nich starám denne na nich hádžem prach
Naso
15. 07. 2001
Dát tip
detailný a pomerne presný opis vnútra... Máš dosť citových súputníkov! T.

Jochanien
24. 03. 2001
Dát tip
pekné:-)))

Silvinka
05. 01. 2001
Dát tip
Ja som čakala nejakú podobnú pointu, rozhodne nie si na zahodenie Svetielko :o)))! Toto asi poznáme všetci, i ja mám mesačné kvety v duši, ktoré vädnú a znova kvitnú.... Máš pekné metafory, si negýčový, veľmi si ma prekvapil a dnes patríš medzi to najlepšie, čo som na Písmáku čítala. Fandím Ti!

Pája
04. 01. 2001
Dát tip
Mně se to moc líbí.

Miroslawek
03. 01. 2001
Dát tip
pěkný kontrast na závěr zachytil pointu

Bambulka
25. 12. 2000
Dát tip
juj! ten závěr to skvěle rozřízl... dost dobrá myšlenka.

Svetielko
20. 12. 2000
Dát tip
No vlastne osobne sa mi to nepáči a tak ti dakujem za kritiku keby si mi ešte napísal čo ti tam chýba veľmi by si mi pomoho, Albireo

Albireo
20. 12. 2000
Dát tip
Svetielko, moc rád bych Ti vyhověl, ale já to přesněji specifikovat nedokážu. Jsou básně, které neumím rozebrat rozumem a v hodnocení se spolehnu jenom na pocit, který ve mně vyvolají. A tohle je jedna z nich. A ten pocit je právě takový, jak jsem napsal. Krásné obrazy (které za mě vypíchl človiečik), ale něco - opravdu nevím co - mi v tom tipu brání. Teď se mi to líbí víc než poprvé; možná až se k té básni vrátím za čas znovu, osloví mě ještě víc a ten tip dám dodatečně. Nevím.

Cavalera
19. 12. 2000
Dát tip
Poslední dva řádky jsou skvělý.

Albireo
19. 12. 2000
Dát tip
Líbí, ale k tipu mi tu cosi schází.

cloviecik_3
18. 12. 2000
Dát tip
denne prach, geniálne, aj slnečné a mesačné a vodné a úplne najviac veterné kvety sú prekrásne, ale ten prach, až ten prach tomu dodal úžasnosť, perfektos svetielko, hrozne krásne, diky a samozrejme zaslúžený tipík (žiadna protekcia)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru