Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Most

30. 05. 2005
0
2
1613
Autor
Implicite

Nebudu psát o bolesti ani o zármutku. Nebudu psát ani o strasti. Co takhle psát o mostě? ..

Most

Je dobré být mostem nad řekou života?
Chůze stejných lidí snad už po sté,
pár zšedlých a zbarvených lidí - jejich a tvoje nahota.

Jejich a Tvoje samota..

Kolik lidí Tě muselo postavit,
Kolik lidí si musel proslavit,
„Byl jsem na tom Mostě!“
Kolik lidí si přálo z Tebe zahynout,
Kolik lidi si na Tobě dalo „prominout“
Jsi jako přítel obou stran.


..a do toho někdo řekl: „Prej se dělal z vajec“..



10. 5. 2005, Olomouc

2 názory

Implicite
08. 02. 2007
Dát tip
jo, tos se tam hodi, usmev..) ..trochu takovej filip topol..

martinez
07. 02. 2007
Dát tip
já mívám na mostech divný pocity... na některých strach... jinde přímo hrůzu... z pádu nebo tak... tohle dílko by se mi možná jako miniatura líbilo o dost víc Most Je dobré být mostem nad řekou života? Chůze stejných lidí snad už posté, pár zšedlých a zbarvených lidí - jejich a tvoje nahota. Jejich a Tvoje samota... ...a do toho někdo řekl: Prej se dělal z vajec...

StvN
02. 06. 2005
Dát tip
Docela úsměvný.

Implicite
02. 06. 2005
Dát tip
diky za precteni..

Kratas
31. 05. 2005
Dát tip
Ten začátek byl fajn, ale pak se tam pořád do kola opakovalo "Kolik lidí si" a to na mě osobně nepůsobilo moc dobře a pokazilo mi to úvodní dojem.

Implicite
31. 05. 2005
Dát tip
hola hoj..diky...ta sloka s "kolik" je i takova priprava na tu zaverecnou vetu...ale diky - to se mi jeste nestalo - po dni a jen 2 navstevy - jestli to je tim vedrem nevim...

Kratas
31. 05. 2005
Dát tip
Takhle to nesmíš řešit. Když píšeš často, lidé Tě více čtou. Jsi známější. Když píšeš zřídka, rychle na Tebe zapomenou. Když jsem psal často, tak se u mě vytvořila pravidelná skupina čtenářů. Teď už píšu jen někdy a jak je vidět, tak návštěvnost rapidně klesla. Ale musíš to brát tak, že píšeš sobě pro radost. Ono si k Tobě pár lidiček cestu najde a pak se budeš divit, jak Tě nekteří budou číst třebas i po roce.

Implicite
31. 05. 2005
Dát tip
ok, samozrejme ze pisu pro sebe, ale.... na druhou stranu ze potesi zajem okoli :-)

Kratas
31. 05. 2005
Dát tip
No jasně, každý je trošku exhíba :-))

Implicite
31. 05. 2005
Dát tip
bez toho by to nebylo ono:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru