Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

padli anjeli

31. 05. 2005
2
0
1505
Autor
Dopisovatel

toto je jasny kanal. co dodat, nedajte sa chytit.

kychol som si a budova sa naplnila prachom,

z rohov sa zdvihli tiene ludi zo svojim davnym strachom.

uz su tu tisicrocia skryty a ziju s tej temnej doby,

radi by videli hviezdi, ale strach im problem robi.

 

su ako anjele, ale ich telo je z noci usite,

to zviditelnili sa ich pocity smutku urcite.

hromadili si ich a odkladali do podvedomia,

teraz vsak vzduch pre nich zatuchlinou vonia.

 

slnko by im iste rado zasvietilo do oci,

to sa vsak neda niekomu kto sa ti chrbtom otoci,

ich plni uz len svetlo s ludi co su zvedavy,

vysat im svetlo z oci, je pre nich druh  zabavy.

 

pozriem im tam kde by som cakal oci v cloveku,

tam uzriem iba zavist a tuzbu smrti odveku.

vtedy ma zamrazi a s ust my unika iba vykrik nemy,

to uz vsak moje telo nehybne lezi na zemi.

 

 

 

 

 


Eseth
04. 06. 2005
Dát tip
téma se mi líbí....při čtení to ale trochu bolí do očí...možná když vypustíš toho psychopata ze sebe se ti bude psát volnějc...:)

Dopisovatel
04. 06. 2005
Dát tip
to by asi neslo, ten psychos je taky malicky a on samozrejme ku mne patri. robi za mna tie sialene veci co ja nemozem. aspon sa s nim nenudim.

ojembo
02. 06. 2005
Dát tip
zavist alebo strach ovencenej noci hoci vycnievat z utopenej chvile sa ti hodi body zo zbrani ruzi a komy defoliovane stromy pe

Najkrajsia
02. 06. 2005
Dát tip
no, pripomina mi to jedneho psychopata:) a ta gramatika - fuj!

Dopisovatel
02. 06. 2005
Dát tip
preco mam rad taketo veci a nie je to naskodu pisat aj o niecom inom ako o laske a krasnych veciach. ja mam rad temnejsie basnicky a tak pisem skor o smrti a inych veciach. mozno zo mna vypadne aj nieco ine zase niekedy. kazdopadne diky za ten klub, vzdy na to nejako zabudnem. kazdopadne tvoju kritiku beriem vazne.

Dopisovatel
02. 06. 2005
Dát tip
dakujem, za gramatiku sa ospravednujem. ako sa to rymuje. no mam radost, ze ta to potesilo.

Dopisovatel
02. 06. 2005
Dát tip
hihi, ja mam fakt otrasnu gramatiku, vidno aj na tom avize. ospravedlnujem sa mam v hlave strasny bordel.

Dopisovatel
02. 06. 2005
Dát tip
nie som psychopat, alebo toho mojho drzim skratka. prejavuje sa iba na papier. tu gramatiku mam kvoli ocelovej platnicke v temene. to je ale hlupa vyhovorka. je to kvoli tomu, ze som lenivy bastard. nechce sa my velmi rozmyslat nad vecami co vypustam z papulky.

Dopisovatel
02. 06. 2005
Dát tip
kedy uz pride slnko a vezme si tie duse stratene, to bude vtedy azda ked panu budu dlhy vratene. amen. ziadne srandicky, toto som myslel vazne. neveriaci Dopisovatel

...ale ja ti nevycitam temu abo tak... ...ono ide o to spracovanie... ...mam pocit ze cele vety podriadujes rymom...a vyznieva to dost nasilu... ...a mam pocit ze by si to vedel spracovat lepsie...

Dopisovatel
02. 06. 2005
Dát tip
asi mas pravdu. skusim sa na to nabuduce zamerat.

...udrziavas si svoju uroven...

...a nemyslim to teraz prilis pozitivne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru