Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čas

20. 12. 2000
0
0
1174
Autor
Requo

Nejkratsi uvaha. Je to takove zamysleni, ktere kdysi bylo asi na osmnacti strankach. Tak jsme to zkratil.

Čas Vzniká, plazí se, kráčí, utíká, nepočká, nezastaví, končí. NE!
Norek
04. 03. 2002
Dát tip
tohle osekávání textu až na kost sice není nic originálního, ale je to docela dobrý

JiKo
24. 12. 2000
Dát tip
přesně čas vzniká subjektivně což v básni není definováno, takto jak to tu stojí je to rozporuplné (z hlediska logiky) Avšak jako lidský život v kostce je to skvělé :-))

Requo
24. 12. 2000
Dát tip
JIKO: Jenze ono je to tak mysleno. Jako subjektivni cas lidskeho zivota.

Sadaf
21. 12. 2000
Dát tip
Až čas vezmeš a třeba ho zabalíš do balíku a pošleš mi ho, nebo mi ho třeba doneseš osobně, až ho chytneš a zavřeš ho někam do klece, prostě až ho dokážeš jakýmko-li způsobem zhmotnit, zkrotit nebo polapit, pak teprve uvěřím v jeho existenci...

Sadaf
21. 12. 2000
Dát tip
....a hlavně, až ho dokážeš vrátit....

ruby
20. 12. 2000
Dát tip
cava podle me neni i kdyz na toky casu je odbornik eternal:-)

Requo
20. 12. 2000
Dát tip
To teda neni. Cas je projevem existance. A subjektivne pir zivote vznika pro vas pohled, jakozto vase existence vznika pro samotny subjektivni cas. Jsou to soudobe deje.

Podracký
20. 12. 2000
Dát tip
Je to fakt docela instantní úvaha...

ruby
20. 12. 2000
Dát tip
no tos to zkratil solidne, tomu rikam cenzura:-)) nicmene k zamysleni je tam toho stale dosti

Cavalera
20. 12. 2000
Dát tip
Není náhodou už první slovo "Vzniká" blbostí?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru