Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sluneční den

05. 06. 2005
0
0
1263
Autor
Verlin

Demoš jeden podělanej, pomyslel si.
A měl pravdu. Pustil provaz a ten zázračně doletěl vysoko, kde jeho konec objal silnější větev a vlivem zatížení jeho konce se druhý konec vracel zpátky. Konečně.
Krátce zaklel. Po chvíli vstal s bolestí v hlavě a jal se načít další pivo.
Basu zahákl do kusu železa, na kterém se ještě leskla jeho krev. Basu vytáhl a provaz dole upevnil.
Vylezl na strom.
"Jé tu je ale krásně," zabručel spokojeně a lokl si sluenčnému dni na pozdrav.
Kdesi v dáli se ozval dívčí křik a smích.
"Do řiti, kdo to zas je." krčil obočí a hleděl do dáli.
Párek skotačících dětí. Ne. Teď jedna, ta mohutnější, postava zalehla druhou.
Sotva stačil rozeznat nepatrné pohyby, jedno tělo se svalilo z toho druhého, spokojeně zařvalo.
Dívka nechápavě zvedla hlavu a v tom poznal jeho dcerunku. "Hajzle," Impulzivně pohlédl na basu, která se pohupovala poblíž a se zadostiučiněním otevřel další láhev. "Ještě uvidíš, frajírku. Tohle dělat s mou holčičkou, to ti nedaruju. Schytáš."
Když šel párek ledabyle pod stromem a tu si všiml přivázaného provazu, mrštil láhev po 'tý teploušsky blonďaté hlavě' a minul.
"Holčičko moje.."
"Hanko!"
"Zmrde!"
"Aaaaaau!"
"To máš za to, ty parchante."
Poslední zavadil o lano a dílko dokonal.


Kandelabr
07. 11. 2005
Dát tip
viz předešlí. kostrbaté věty:Pustil provaz a ten zázračně doletěl vysoko, kde jeho konec objal silnější větev a vlivem zatížení jeho konce se druhý konec vracel zpátky. tohle by jistě šlo popsat líp, máš čas nikdo ti to nečte přes rameno, když píšeš :) v klidu si to rozmysli, napiš, poškrtej, přemaž, uhlaď. a zase: čtenář ví jen to, co si přečte. můžu se domýšlet kdo řekl auuu, ale mohl to být kdokoliv z těch tří.napiš kdo mluví, dodej, že to zařval nebo zašeptal atd., pracuj s atmosférou. a taky když píšeš takové krátké věci tak by každá věta měla mít své místo a hlavně důvod. tj., proč šachuje s tím lanem, proč má hlavu od krve atd atd. tohle teda neni moc povedený kousek.

Verlin
25. 06. 2005
Dát tip
Jo , diky za kritiku. Chtel sem, aby konec mel spad a aby to bylo zmatene, zmateni jste, tak co :p :)

lahváč
18. 06. 2005
Dát tip
Mně se tvoje díla líbí,sice z nich je hafo cítit šedˇ či smutek...piš dál

johanne
13. 06. 2005
Dát tip
...

StvN
08. 06. 2005
Dát tip
Aha, no, ke konci zmatek a možná zase trochu uspěchanej.

Je to dost zmatený :-)

Rabb
06. 06. 2005
Dát tip
Má to hlubší smysl nebo jsem to nepochopil:((( ZMATEK!!!!

hastrman
06. 06. 2005
Dát tip
ale její??? čí to byla dcera? které ženské, že tam píšeš její? prostě v tom máš "trochu" nejasno ...

hastrman
05. 06. 2005
Dát tip
věty divný... není jasný, co kdo říká, nesmyslně poslepovaný a " v tom poznal její dcerunku" je blbost...

Verlin
05. 06. 2005
Dát tip
tohle je úžasný místo, tady budu psát rád, teda dokud mě nevyhoděj :)))

Verlin
05. 06. 2005
Dát tip
"v tom poznal její dcerunku" znamená "v tom v ní poznal dcerunku" nebo "v tom v té dívce poznal dcerunku"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru