Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Everest

27. 12. 2000
1
0
734
Autor
fadaSBix

"pro tebe vylezu ne Everest, pro tebe se na nádech potopím na dna všech moří"

Everesty vrchy plaché oderú ti dlane a porania krídla a ja by som a potom rmútila že ťa niečo bolí a na dlaniach omína "cítim trošku že dychom teplým tupím ti nože krásniem si sama pre neho" a kričíš márne "láska !! zastav prehltni kroky vedú ťa odo mňa ostaň citu kráľovná nenos ho inému do lona mne pre teba sa hviezda skvie a vosk horúci na dlaň steká" "ním ťa pálim pohoríš samovznietením mojou zápalkou"
jorel
15. 01. 2001
Dát tip
v prologu je moc "na", jinak souhlasim se vsemi dohromady ,o)) pokracuj...

Lynn
02. 01. 2001
Dát tip
Moc se mi líbí věta v prologu :o)

Cavalera
27. 12. 2000
Dát tip
Z tutý básně se mi líbí nejvíc věta z prologu "na nádech potopím na dna všech moří" .. a pak tuto:"cítim trošku že dychom teplým tupím ti nože" Jak se z toho teď vykroutit:-))) Myslím, že máte v zásobě lepší věci:-)

Albireo
27. 12. 2000
Dát tip
Mně se zase nejvíc líbí první a poslední strofa.

Janis
27. 12. 2000
Dát tip
!PROLOG!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru