Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balada pro krysu

10. 06. 2005
0
0
1327
Autor
whitecrow

Faktem nepodloženým

nůž spadl jí do klína.

Vyprávěl příběhy

starých indiánů

přičemž strunná mandolína

na jedné zastavila se notě.

 

Utonulá krysa,

jež volně vzdouvala se na hladině,

ve rzi a pachu

hlodáky své kdys též

zatínala do tonoucích těl

bez sebemenšího

náznaku strachu.

 

Nůž však příliš hluboko

zaťal lesklou svou čepel.

Nepřesným měřením

vyhnul se místu

kousek od spásných vesel.


whitecrow
20. 06. 2005
Dát tip
Sunmoon: kdosi mi sem kdysi napsal: "copak je důležité každou báseň pochopit..?! básně se nepíší proto, abychom jim rozuměli, ale abychom si z nich něco odnesli, např. pocity, inspiraci, dojmy..."

whitecrow
20. 06. 2005
Dát tip
Modrá_kočka: kdosi mi sem kdysi napsal: "copak je důležité každou báseň pochopit..?! básně se nepíší proto, abychom jim rozuměli, ale abychom si z nich něco odnesli, např. pocity, inspiraci, dojmy..."

whitecrow
20. 06. 2005
Dát tip
Pivo: kdosi mi sem kdysi napsal: "copak je důležité každou báseň pochopit..?! básně se nepíší proto, abychom jim rozuměli, ale abychom si z nich něco odnesli, např. pocity, inspiraci, dojmy..."

Sunmoon
20. 06. 2005
Dát tip
to znám...znám, když něčemu nerozumím a přesto si to zamiluju...tohle ale není ten případ...nic to ve mně nezanechalo, ani ten pocit, dojem...nic, jen nepochopení...

whitecrow
20. 06. 2005
Dát tip
Sunmoon: to nevadí, alespoň tě to dovedlo k onomu sókratovskému hřebíčku v hlavě...;)

Sunmoon
10. 06. 2005
Dát tip
Ono to zní zajímavě...ale nějak tomu nerozumim...

sunmoon: dokonale jsi popsal/a to, co já pocítila

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru