Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Civil zima 2000

23. 12. 2000
0
0
989
Autor
tupoun

Nepochopil jsem Co měl znamenat Rok 2000 v mém životě Co měl mi dát Rok 2000 byl pro mne zeleným Byl to zelený sen Roční zelený sen S vidinou opětovné svobody Byl jsem v armádě A tam jsem celý rok žil. Učil jsem se zacházet se zbraněmi Které mi ale nic neříkají Učil jsem se jezdit s BVP-1 Před kterým lidé hrůzou utíkají A teď konečně 20 prosinec 2000 Je mým dávným snem Kdy jsem konečně vysvobozen A co mi dala vojna? Hm, spíše mi víc vzala Ale i když brala Snad k lepšímu mně změnila Zelené hlavy, uniformy Dávám Vám všem nadobro sbohem Žijte si dál tím svým životem Za ostnatým plotem A my lidé rozprchneme se do ulic Jdeme domu!!!
J
29. 12. 2000
Dát tip
Návrat nelze než přát.

Miroslawek
28. 12. 2000
Dát tip
AMI GO HOME

Astalavista
23. 12. 2000
Dát tip
¨No, myslím, že se k nikomu ze zelených mozků tvé poselství nedostane.

alex
23. 12. 2000
Dát tip
zelení mužíčci - všichni jsou stejný chtějí na svobodu - je to tak zřejmý Mě to ještě čeká(!)

Janis
23. 12. 2000
Dát tip
Tak jo! Jdeme domů:-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru