Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přátelství

13. 06. 2005
1
0
408
Autor
Cherrynka

...Nejsem naivní (možná trošku:), ale opravdu sem takové přátelství poznala!:) Tak hezký čtení!

Přátelství

Přátelství je neuvěřitelná věc-jako život a přesto tak reálná pro ty, kteří přátelstvím žijí...

"Bez přátel je člověk jen mrtvola na dovolené", pravil moudrý člověk a věděl, že přátelství je síla, důvěra a obrovské pouto mezi dvěma lidmi.

Přátelství je víra, že ruka ruku svírá, je to pocit člověka, který je svobodný a štěstí pro něj není nedostupné...

Má jemnou příchuť lásky, spokojenosti a absolutní odevzdanosti...a to je právě ten pocit, ta krásná jistota, že druhému můžeš věřit a vědět, že je tu pro tebe...Přátelství je slovo gigantických rozměrů a váhy života na jeho straně budou vždy směřovat dolů. Každý pozná, že nejtěžší je si tu křehkou pevnost udržet a posílit, jak jen je to možné.

Přátelství jsou otevřená možnosti a chuť zoufalce skočit do propasti-znamená vysvobození a radost...

Člověk tupě zírá do bílé zdi a náhle si uvědomí, že chce létat a prožívat život tak, aniž by přišel o jedinou maličkost ze všech svých možností...A TO JE POZNÁNÍ...!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru