Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vidím...

24. 12. 2000
1
0
1714
Autor
Nosferatu

Vidím tě ve svých snech Vnímám tvůj chlad Líbáš mě na mých rtech A cítím tvůj hlad Kolik noci už tě zřím Chci být s tebou stále víc Já jsem tvé osoby stín Navždy s tebou býti chtíc Vím, polibky tvé zrádné jsou, Ale užíváš jich mnoho Do temnoty mne zavedou Všímám si dobře toho. Kolik odteklo už krve Od chvíle kdy tě znám Krásné je to jak poprvé Budu jako ty?se ptám A s východem slunce Jenž je pro mne poslední Jsem s tebou ve skulince Kde nesvítí slunce polední.
JiKo
26. 12. 2000
Dát tip
k formě často se ti vymyká rytmika tím, že kombinuješ dvoj a trojslabičná rýmová slova.

Iternity
25. 12. 2000
Dát tip
jinak samozřejmě nic ve zlym JIko......jsi fajn a já proti tobě nic nemám....někdy na pokecu, zdar

myrinda
25. 12. 2000
Dát tip
jestli se nepletu, me oblibene upiri tema? hezky, to muzu.... v tom pripade, jestli tomu dobre rozumim, jiko, ta krev odteka do jejich hladovych ust....

JiKo
25. 12. 2000
Dát tip
myri dík ..sem debil :-)) Iter - báseň bez obsahu nemusím :-))

JiKo
25. 12. 2000
Dát tip
no prostě sem to hned nepochopil no :-)

JiKo
25. 12. 2000
Dát tip
Asi mi uniká smysl "odteklo krve" - krev odtéká? (nemluvíme li tedy o sebevrazích)

Iternity
25. 12. 2000
Dát tip
jo jo.......ta krev mi cosi připomíná, i ta temnota a zrádné polibky moc hezky jsi to napsal...jen tak dál Jiko....nehledej smysl, nechoď na to rozumem, ale srdcem, určitě ho najdeš ve svym hrudnim koši...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru