Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sedmero mladého sviště II.

20. 06. 2005
1
0
1902
Autor
kgirl

A pokračujeme!Snažila jsem se splnit svůj slib, a vážně vám pomoci navrátit se do dětských let a zavzpomínat si na svá léta ve skautu či pionýru! Ps:Doporučuju si přečíst první díl...

7)Hierarchie Sviští Družiny:

Svišťheadmaster:Smí nosit panu Oddílákovi jeho příruční brašnu, nosí speciální žlutý čepec se střapcem ze sobolího chvostu.Velí družině.

 

Scisvištience Institute:

Botanik Commander:Nosí při sobě rýč a herbář.Rostliny klasifikuje ochutnáváním.

1.vice Botanik Commander:Ujímá se velení v případě že BC požije rulík zlomocný,vraní oko čtyřlisté atd.

2.vice Botanik Commander:Přebírá velení v případě že se 1.viceBC přerazí o rýč,udusí herbářem nebo je odvlečen rozlícenými ochranáři.

 

Geolog Commander:Nosí při sobě sbíječku,vrtačku a zavařovací sklenice na ukládání vzorku hornin.Zásadně nebere vzorky zajímavě tvarovaných skal,které svým tvarem připomínají domy.Pamatuje na to že památkáři jsou dneska úplně všude.

Heverman:Nosí při sobě hever pro snadné vyproštění GC z pod rozměrnějších kamenů, případně zpod mohutných těl rozzuřených památkářů.

 

Mushroomer:Mykolog týmu, nosí s sebou atlas lysohlávek a podílí se na přípravě celotáborové smaženice.

Dietman:Nosí sebou růženec.Nekonzumuje táborovou smaženici, aby mohl v případě že se stane an accident přivolat sanitku nebo dopřát ostatním  poslední zpověď .

 

Technic-Team

Petrol-man viz výše.

 

Watchman Officer:Nosí při sobě dalekohled a periskop které slouží ke šmírování cizích družin mladých svištic.

Vice Watchman Officer:Přebírá kolektivní dalekohled v případě, že 

 

Macheeta-man:Jediný oprávněný držitel mačety v týmu.Vždy chodí první a prosekává ostatním cestu.Pokud se sviští družina účastní veřejných demonstrací nebo rockových koncertů smí Macheeta-man použít místo mačety na proklestění si cesty davem vycházkovou hůl

(takzvanou sukovici),basebalovou hůl případně hůl golfovou, patří-li družina k movitějším.

 

Lieutenant da Ngerousz:Je vyzbrojen:(v závorce alternativa pro chudší družiny)

- boxerem, (gumová rukavice s napínáčky)

-cyklonem B ve spreji,(svišť si nečistí 9měsíců zuby a pak na vetřelce dýchne)

-obsidiánovou dýkou,(rybička postačí)

-bambusovým lukem  a jedovými šípy ekvádorských indiánů(-)

 -halapartnou,cepem,a sudlicí+CD s husitským chorálem+voděodolné stereo

(lze použít gramofonovou desku a gramofon či kazetu a magič)

-křovinořezem (lze použít i čepel z mixéru Ultimate Chopper, více vám poví Gabi a Horst)

-obouruční řeznickou sekerou s aluminiovou čepelí

-ozubený házecí disk,či hvězdici (kotouč z cirkulárky)

 

Beach Combat Leader:Držitel dostatečné zásoby bumerangů pro celou družinu, pro případ že by se některé nevrátily.Nosí speciální písečné sněžnice a svářečské brýle, čímž optimalizuje svůj výkon v případě písečný bitev.(operace pouštní bouře)

 

Volcano Flame:Je oděv ve speciálním azbestovo-sklolaminátovém ohnivzdorném kombiné a je též vybaven několika letlampami, plamenomety které používají  spřátelené zahraniční větve svišťů jako IRA a ETA.Nepřibližuje se k Petrol-manovi!

 

Sushi-man:Jeho povinností je ovládat alespoň tři japonská bojová umění.Nosí kimono a smí se  maskovat bambusovými a artyčokovými výhonky.

 

Pokračování příště!Ještě masitější a pikantnější než dnes!

Rozhodně nebudete zklamáni!Dozvíte se všechno o hierarchii sviští družiny, co jste vždycky chtěli vědět a báli jste se zeptat!

 

Nevím kdy to příště bude protože mam tenhle týden exit exams...atakdále.


Mustal
23. 06. 2005
Dát tip
čekal sem že druhej díl bude kousat spíš do mezilidských vztahů v těchto skupinkách... i tak sem se ale párkrát zasmál. Dík

Eg_Ar_11
20. 06. 2005
Dát tip
Škoda že jsem to nazažila.My měli pionýra a večery s budovatelskou písní a poezií.TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru