Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na hrane

28. 12. 2000
7
0
1320
Autor
jester

A neptejte se me, co tim chtel basnik rici..) nejsem..)

Na hraně naštvaně, většinou sedám… ze vzdoru potvoru balanc svou hledám Oddaně do dlaně zadírám střepy po vzoru autorů … Proč nejsem slepý..
jester
04. 01. 2001
Dát tip
Andra/ jak jsem ted cetl Tvoje hezka a procitena dilak, vim, ze se asi ptat nemusis..A mas pravdu, zit se da temer vsude, hlavne, kdyz clovek MUZE delat co ma rad.. Dik. Traktor/ dik za libeni..

Traktor
03. 01. 2001
Dát tip
Sqělý!típ

Andra
02. 01. 2001
Dát tip
Neptám se, tipuju. *)

kafka
28. 12. 2000
Dát tip
jooooooo..... asi bych potřebovala pořádně vymést tu přehršel zbytečných slov. Tohle mi úplně stačí! *!

Rozervanec
28. 12. 2000
Dát tip
Hele, Jester, a co jsi tím chtěl vlastně říct??? :c))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Fakt dost dobrý. Souhlasím se Sadafem, na blbůstku moc hloubavý.

Cavalera
28. 12. 2000
Dát tip
Třetí sloka je skvělá acelý taky TIP

alex
28. 12. 2000
Dát tip
žít ze dne na den na ostří nože Proč nejsi slepý - právě že jsi líbí

Sadaf
28. 12. 2000
Dát tip
Moc pjekny rythm a hezká hra se slovy, smysl je ale poněkud hlubší na blbůstku.Nicméně PMŠK...

Merle
28. 12. 2000
Dát tip
dost dobrý...

Janis
28. 12. 2000
Dát tip
ale.toto.a takhle po ránu.chlapcí vy mne chcete opít rohlíkem.ale to se vám nepovede. *! a nechte už těch blbůstek!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru