Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční zpověď

20. 06. 2005
2
0
2032
Autor
Implicite

Věnováno všem kteří hledají a tápou ..

Cením si lásky a přízně okolí,

cením si samoty a útěků

…útěků pryč..pryč od lidí.

 

Prosím anděly o strpení..

 

Jsem sám,

když barvy se mihotají,

a lidé tleskají nad mou smrtí,

pak konečně mohu s anděly společně,

odejít pryč,

přestože bolesti se bojím,

toužím přibít se na kříž!

 

Krev.

Potoky krve konečně zničí mou ocelovou mříž,

do poslední chvíle chci z kříže doufat.

Jediný mučedník s myšlenkou lepšího zítřka..

 

Ačkoliv,

mé pochyby a úzkosti tělo bičují,

doufám,

že skrz čas, pochopení

se rány zahojí, zacelí…

 

 

 

..všichni si konečně sundáme brýle..

                                                                                                 ..a slunce bude zas svítit.

Olomouc, 16.5.05


zelva
22. 06. 2005
Dát tip
Moc se mi to líbí, i když slova jsou velice smutná, ale bojuj a nevzdávej se nebe bude zase bez mráčků a bude svítit už jen to sluníčko, které uvidíš aj přes brýle...tip

Implicite
22. 06. 2005
Dát tip
zelva: diky, diky moc...

sundáme si brýle ... a slunce bude zas svítit. Líbí. Tos mi kápnul do noty. :)

Implicite
21. 06. 2005
Dát tip
kočka: diky, jsem rad, ze nejsem sam s urcitym pohledem na svet, nazory..

Implicite
21. 06. 2005
Dát tip
poulett: i tobe dekuji..nevim co napsat dal.....mej se pekne..

StvN
21. 06. 2005
Dát tip
Mně se forma taky nelíbí. Ono to tak třeba nevypadá, ale neni samo sebou napsat dílo tak, aby spolu obsah, forma a styl vyjádření tvořili celek.

Budeč
21. 06. 2005
Dát tip
barvotiskovej kýč - to dílo. To není hodnocení tebe, ale toho textu - všechna ta velká slova - anděl, kříž, láska, samota, smrt, strach, čas, slunce - bez ladu a skladu naházená - zapletená do laciné myšlenky, že čas rány zahojí - jsou mi krajně odporna. Na zašlém lesku těchto slov už se dnes nikdo nepřiživí - polopatickej blábol.

Taitalo
21. 06. 2005
Dát tip
Možná to byla dobrá myšlenka, ale špatně zachycená. Zkus někdy jen tak sednou a říct si: "Teď něco napíšu," ale nepřemýšlej tolik nad vyjádřením toho, co jsi napsat chtěl. Jsem jen čtenář, který staví své kritiky na pocitech. Z tohohle mám pocit, že je to překombinované a napsané na efekt - prostě umělé.

Implicite
21. 06. 2005
Dát tip
StvN: diky - ani jsem se nesnazil napsat neco komplexniho (asi ani na to nemam)..uvidime do priste..

Implicite
21. 06. 2005
Dát tip
Budeč: hmm..budu muset nad tim popremyslet a zas se snazit nekam posunout (snaha se pocita:-) ))..myslenka neni lacina, alespon sem ji tak nechtel - tak jsem se citil, kdyz jsem to psal...kazdopadne diky...

Implicite
21. 06. 2005
Dát tip
Taitalo: trosku me mrzi, ze to pusobi umele a vykonstruovane, protoze by pak i moje dojmy a pocity byly vykonstruovane a umele...ale tak trochu chapu, co tim asi myslis..rozhodne sem rad, ze si mi ozval/a ....

Siral
20. 06. 2005
Dát tip
Trochu umělosti tady cítím... trochu sázky na jistotu.

Implicite
20. 06. 2005
Dát tip
no, neznas me, takze tezce vysvetlovat, ze to tak neni.. .. kazdopadne tohle dilko nevzniklo stylem "tak si pekne sednu a napisu , cose jim bude libit" .. je to psany ze me - je to urcity vyjadreni se .. ale, jak rikam, tezce vysvetlvat pres "umely" pripojeni.. ..to, ze se ti to zda umely je (mozna) i kvuli tomu, ze si to nepochopil (mozna ani nechtel) smysl tehle basnicky - precetl sis jen formu a tim to zkoncilo ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru