Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SMRT

02. 08. 1999
1
0
931
Autor
Stalker

Není na světě nic krásnějšího než život a nic opravdovějšího než smrt.

Postava temně odděná, v dlouhém tmavém plášti, prochází lidmi chráněná, zlostí, žalem a záští. Mnohdy i se spravedlností se sblíží, pouze však proto aby si vzala, tak jako myš potravu myší, je jediná, která nikdy nezalhala. Přichází bez povšimnutí, jen pes je neklidný, čeká v rohu bez hnutí, na toho kdo je před smrtí. S každým záchvěvem nočního větru, slyším jí uhánět na křídlech dechu, má práci jako každý říkám si v duchu, pomáhá na svět všem těm duchům. Život je plný krásných věcí, radostných nocí a dní, tak jako život je velkou mocí, já klaním se před smrtí.
Tvůj prolog jsem si zapsala na kus papíru a pověsila nad pracovní stůl.Tvou báseň nosím s sebou v hlavě.

Backdoorman
10. 01. 2002
Dát tip
Báseň nemá pořádný spád a melodii.Myšlenka se mi taky moc líbí. Máš celkem zajímavý něktrý obrazy.... Prolog se mi nelíbí!!! Nemůžeš přece říkat, že je život krásný, když jsi nezažil smrt.

Puella
10. 01. 2002
Dát tip
Nezní to špatně.

snoopy
26. 08. 1999
Dát tip
..ten prolog..

leontynka
13. 08. 1999
Dát tip
smrt smrt smrt ta kráska zahalená mlhou ta hnusná babice se zkříženýma hnátama ta statečná osvoboditelka i falešná zrádkyně...ale především ta bezedná studna inspirace
skutečně dobrý

Bibša
02. 08. 1999
Dát tip
Nezávidím smrti její nesmrtelnost...není spravedlnost, je jen smrt.

Považuji tuto tvoji báseň za nejlepší co tu máš. Má opravdu hlubokou myšlenku a mluví světle o tmavých věcech.

Replicant
02. 08. 1999
Dát tip
I Smrt je bytost hodna lásky...víš, zdá se mi, že Smrt je krásná...snad proto, že Tě dovede někam, odkud není návratu.Nevím...snad nesouhlasíš...

Saša
02. 08. 1999
Dát tip
"A smrt je zlo tak bozi uznali, vždyť kdyby byla krásná, též by zmírali." SENECA
...
Díky za hlubokou myšlenku moc pěkně zpracovanou. Dík.

Stalker
02. 08. 1999
Dát tip
Víte smrt není zlá ani nelítostná. Ona si to prostě nemůže dovolit. Je tu pouze proto aby mohl
být život. Protože jako bez lži nemůže být pravda bez smrti by nebyl ani život.

slavek
02. 08. 1999
Dát tip
super věc. Velmi pravdivá..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru