Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polocenzurovaná slavnost

26. 06. 2005
0
0
816
Autor
infoň

2. ročník úspěšné akce

                       POZVÁNKA

Zveme Vás srdečně na Pouť k liliovému kříži svatého Cyrila a Metoděje, spolupatronů Evropy, na vrcholu Náklo - nejvyšším místě Dolnomoravského úvalu.

                                            

           Neděle 3. července 2005 v 15.00 hodin

                                       před státním svátkem soluňských bratří.

Program:

 

 13.30 hod  Odchod procesí od Ratíškovického kostela a okolních obcí.

 15.00 hod   Po příchodu krojovaných procesí a ostatních návštěvníků přinesení praporu Nákla za zpěvu krojovaného ženského sboru  a  položení kamenů z památných míst  země Moravské.

 15.20 hod   Církevní požehnání spojené se vzpomínkou na zesnulého papeže Jana Pavla II a připomenutí 25. výročí jeho vyhlášení sv. Cyrila a Metoděje za spolupatrony celé Evropy .

  15.45 hod  Alegorie věrozvěstů u krále Rostislava spojenou s přenosem ostatků sv. Klimenta podle historických zpráv. Vystoupení Řádu moravských rytířů sv. Rostislava a Kolumbána  ve slavnostních úborech. 

  16.00 hod Společně s mužskými sbory zazpíváme Cyrilometodějský chorál „Bože cos ráčil“ a hold Moravě písní „Moravo, Moravo“. Dále se představí  krojované skupiny, horníci se svým praporem a další volná vystoupení pěveckých skupin. Občerstvení i  kvalitní víno z okolí Nákla bude zajištěno. Volná zábava pak bude pokračovat  podle zájmu návštěvníků i v areálu vinných sklepů na Nákle a okolí.

 

Jak se na vrchol Nákla nejlépe dopravit.

    Autobusové spojení z  Kyjova a Hodonína má nejbližší zastávku v Ratíškovicích. Z Ratíškovic a Milotic bude přístupová cesta označena ukazateli, stejně jako parkovací plochy. K parkování bude  možné použít  i část komunikace od silnice Ratíškovice – Dubňany k Náklu.

 

Pořadatelé, mikroregion Nový Dvůr a Cyrilometodějský spolek Náklo se těší na Vaši účast.


infoň
26. 06. 2005
Dát tip
tak dostanu to do srazů nebo ne?

infoň
26. 06. 2005
Dát tip
asi nedostanu ... někomu to asi vadí ... asi v rámci boje proti alkoholismu a dobrému vínu a za lepší zítřky

hastrman
26. 06. 2005
Dát tip
slépky sú tam všade okolo

hastrman
26. 06. 2005
Dát tip
a jináč ti z toho chlastání asi zvoní v uších a běhaj mravenci před očima - MÁŠ to ve srazech...

Repulsion
26. 06. 2005
Dát tip
Jednou to nestačilo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru