Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Som potkan

26. 06. 2005
7
2
1135

Takéto dielo si zaslúži prológ... akurát neviem, čo by som mal do neho napísať - možno, že som šťastný človek, alebo, že som na seba veľmi hrdý, ale najviac sa asi hodí: Čo mi jebe?

Som potkan.

Nič viac nemôžem.

Keď pozerám z okna, zdá sa mi, že je nízko, a to som sa zvykol takých výšok báť. Chápavo držím pohár, ako sa to mohlo stať, že som ďaleko?

Pohár plný vriacej vody už dlho páli, ale ja ho držím v dlani ľavej ruky. Nikdy ho nepustím.

Nevšímam si ľudí, čo na nich záleží? Teda na niektorých áno, ale na ľuďoch nie.

Horúci pohár páli a ja ho nepustím.

Som potkan, lebo som ďaleko. Mali by mlátiť potkanov, vraj to bolí.

Lebo sa plazím, lebo som zlý a nešťastný. Úchylný sprostý psychopat, vravím si. Čo na tom záleží, že v noci spím, že sa mi sníva? Keď musím žrať? Som potkan, lebo žeriem, takých by mali páliť, nezaslúžia si sny.

Mali by trápiť potkana, aby zhasol, sprostá masochistická sviňa, rehliaceho sa zo seba, ako sa živí trápením sa, držiac pohár vriacej vody...

Ostanem nepochopený, neviem, či sa s tým vyrovnám.

Sediac na okne, ktoré je nízko (na dvanástom poschodí), držiac si svoj chorý pohárik, páliaci ľavú dlaň. Trieskajúc tie svoje zmätené napodobeniny myšlienok. Nezaslúžia si štvorcovú ohrádku, feedback.

Ľúbim vás, neverili by ste...

Psychopaticky sa usmievam, keď sa mi zachce ublížiť si. Vtedy tvorím a mám radosť, bolí to. Lebo keď sa smejem zo svojich žvástov, cítim sa milovaný...

2 názory

tak dakujem za basen a za tip

Hany
14. 03. 2006
Dát tip
i tak se da na to vse divat

dik za kritiky

ma tak napadlo, preco furt pisem v odpovediach na kritiky take picoviny

Hany
08. 09. 2005
Dát tip
trochu ti rozumim, ja to jen pisu jinak, jo par takovych znam..potkanu...nic ve zlem

to som rad:) nic v zlom...

t0mix
18. 07. 2005
Dát tip
:)

Renas
29. 06. 2005
Dát tip
jasné*

dakujem Renas

andromeda
27. 06. 2005
Dát tip
hlavne si neublizuj, zivot je krásný i kdyz nekdy bolí /nekdy by bylo lepsí být potkanem/ T I P, jak jinak

:) samozrejme vdaka:)

andromeda: ja si nemyslim, ze zivot nie je krasny... myslim, ze v skaredosti je krasa... teda chcem hlavne... o taku krcovitu krasu sa snazit a vlastne vytvorit dojem, ze som chory, to by sa mi asi pacilo...

Sargon
26. 06. 2005
Dát tip
lubi sa

jenyk: potesilo ma, ze si mi tolko napisal... koho by nepotesilo tolke uznanie... a este od teba... :) sargonove lubi sa tiez pre mna dost znamena...

avi

dakujem... za kazde precitanie som vdacny

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru