Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strach

29. 06. 2005
1
0
1150
Autor
p_moody

Dětinské otázky dítěte...jenže na tyhle jen těžko dostane odpověď...

Je v dnešní dobì vùbec možné být realistický optimista?nebo optimistický realista?Je to moc tìžké?Co se musí udìlat, aby to byla hraèka?Je nutné mìnit svìt?Je nutné mìnit lidi?Co se bez neodkladné zmìny stane?Zanikne civilizace?Zùstane tu Zemì?Nebo jí lide znièí døíve než si uvìdomí neodkladnou potøebu zmìny?Znièí kvùli penìzùm v jediném okamžiku to,co se vytváøelo miliony let?Dokáží být tak neuvìøitelnì necitliví a znièit jediný poklad,který tu ještì zbyl,tu trošku matky pøírody?Ale samozøejmì!Na jediné malinké nedùležité Zemièce je tolik jaderných zbraní,že jejich použití by dopomohlo k zániku poloviny galaxie!Nebylo by mnohem jednoduší znièit hromadnì všechny zbranì aby byl klid?Nebylo by nejrozumnìjší znièit veškeré peníze a vìci potøebné pro jejich výrobu?Uvìdomil by si nìkdo co se stalo?Uvìdomuje si nìkdo co se dìje teï?


Silvita
29. 06. 2005
Dát tip
nemá tam být strach? nebo strah? Silvi.

p_moody
29. 06. 2005
Dát tip
Silvita: jasně že strach...nemyslim...a co na to řikáš?

p_moody
29. 06. 2005
Dát tip
poulett: Ještě jednou dík!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru