Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na dně...

29. 06. 2005
2
0
988
Autor
p_moody

Ale uznejte alespoň,že jste nad tím nepřemýšleli...že když už nic,tak je to alespoň originální...

Napadlo vás někdy co by vidělo dno hrnku kdyby mělo tu možnost??Mě ano a ještě že tu možnost nemá.Spatřil by dvě velké vyvalené koule symbolizující vaše oči,velké roztáhlé nozdry,z tohoto pohledu velmi nehezké,a chrup spojený s horním patrem vašich úst díky kterému by vám viděl až do žaludku.Nehezká záležitost!!! I taková Sharon Stone by vypadala blbě.Takže vám radím…(!!!)…!!!KUPUJTE JEN SLEPÉ HRNKY!!! (bude to lepší pro všechny)


kassiope
01. 07. 2005
Dát tip
Za ten nápad :o) t*

mně se na tom nejvíc líbí ten výkřik "KUPUJTE JEN SLEPÉ HRNKY!!!"...tenhle nápad by mohl být super, kdyby se zakomponoval do věci jiného stylu...

leenai
29. 06. 2005
Dát tip
ale takovej slepej hrnek, to nejni nic gut, vzhledem k chybějcímu dnu bych si moc do frňáku nenandala... :)) Myslíš, že čučí i dna frťanů... ?? To by taky nebylo moc gut, to bejvam jednak hnusná takhle vodspoda a ještě nametená jak... no tfuj. Eště že nejsem dno hrnku.. chudáčci.. .no jo, dycinky tu je někdo, kdo se má hůř než my... vem si takový misky pro psy...

p_moody
29. 06. 2005
Dát tip
Leenai: Jasný...misky pro psi...nebo spodní prádlo tlustýho politika...fuuj sakra...co to je..áá...radši už dost...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru