Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věc nevolnosti.

01. 07. 2005
3
4
889
Autor
CHIREN

Jen tak ... se dají dělat i důležité věci. :o)


SOUD.

SOUDKYNĚ : "Pane obžalovaný,jste obviněn!"
JÁ: "Omlovám se vaše ctihodnosti,ale bylo mně opravdu zle a ten poslanec stál přímo pod tím balkónem .. a já,.."
SOUDKYNĚ: "..vy jste mu pozvracel hlavu.." asi se jí taky "navalilo",viděl to celý národ,v přímém přenosu.Asi se navalilo znovu celému sálu .. :o(
"Lékařská zpráva tvrdí, po všech těch důkladných testech .. ,že jste k takovému jednání neměl důvod."
JÁ: "Nechápu to .. sotva slyším nějaké sliby,začnu blinkat .. a já se držel celých 5 minut jako statečný muž,věřte mně .. není to záměr." byl jsem zoufalý,jakoby se místností nesl kyselý zápach žaludečních šťáv.Ne,tohle mně spočítají ... je konec.
SOUDKYNĚ:"Si z nás děláte srandu,ne?!" její údiv už jsem tolikrát viděl na jiných,ale tenhle mně mohl poslat i za mříže.Mlčel jsem,nikdo neuvěří .. dokud se nepřesvědčí sám.Sám.. ANO,sám!!!
JÁ: "Nedělám." a velmi potměšile jsem se usmál na Ni,na obhájce,na žalobce na svědky .. drze a povýšeně.
Pozvala si mně ke stolu,nahla se tak blízko ke mně,že jsem cítil peprmintovou zubní pastu a zašeptala tak,abych to slyšel jen já:
"Víte,že můžete strávit několik let ve vězení?A já vám slibuji ..." .. nedořekla,po jejím obličeji stékala hustá koprová omáčka a polévka z automatu.

4 názory

brrrrrrrr... ty jo, ty musíš mít těžkej život :o) a ta úprava, no, jak už sem psala - ty drobnosti, pro čtenáře :o)

malykuba01
05. 08. 2007
Dát tip
*:)

za myšlenku*

komedie
27. 11. 2006
Dát tip
fůůůůůůůůj...:) hele,ta úprava je teda děsná....teda zrovna mně za ní taky fur linčujou,ale tohle je děs i na mě

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru