Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Suhvezdie vagin

08. 07. 2005
1
0
1378
Autor
verbum

Je to uz tyzden, co som sa nastahoval do svojho noveho bytu. Doteraz som byval s rodicmi, ale kedze onedlho oslavim svoje dvadsiate piate narodeniny, rozhodol som sa definitivne opustit hniezdo a vyletiet medzi dospele jedince. Pracujem v jednej restauracii ako casnik. Zacinam rano o pol osmej a koncim par minut po stvrtej. Kedze ma praca vobec, ale vobec nebavi, takmer celu smenu myslim len na to, ako pridem podvecer domov, vyhodim si na balkon stolicku, otvorim vychladene pivo, precitam par stran z Welschovych poviedok a budem netrpezlivo az dopolnoci ocakavat prichod jednej dobre udrziavanej styridsiatnicky co byvala na tom istom poschodi ako ja ( na sestke ), len o panelak dalej. Vzdy ked sa odniekadial vratila, rozsvietila svetlo, zatiahla zavesy, a postupne zo seba zhadzovala jednotlive kusy oblecenia: bluzku, suknu, pancuchy, podprsenku, nohavicky a potom sa promenadovala po byte vacsinou v ciernych lodickach na vysokom podpatku. Pretrcala sa ako babika vystavena v drahom butiku. Ja so si v tej chvili zapalil cigaretku, odstranil klobucik na Pilsneri a s pokojnym usmevom pozoroval natriasajucu sa prdelku. Bola to zena podobna kvalitnemu vinu. Rokmi len zrela a rozkvitala do krasy. Aj v tejto chvili, ked pisem tieto riadky, sedim na balkone, , v lavej ruke drzim pivo a pravu mam zastrcenu v nohaviciach. Medzi prstami si zmolim stoporeneho vtaka a sledujem pohyby za plentou. Obrysy jej tvare vnimam len velmi matne, ale nahe telo sa nadherhe vlni. Som neopisatelne ocareny.

 

Je koniec. Dnes som sa viezol v preplnenom autobuse a vedla seba som uvidel staru znamu. Spoznal som ju takmer okamzite. To telo je skutocne jedinecne. Hoci ani tvar nebola na zahodenie, nejaka vraska sa predsa len dostala na povrch. Nenapadne sa na mna pousmiala a ja som jej usmev opatoval. V tej chvili autobus prudko pribrzdil a vsetci cestujuci sa ocitli na kope. Vyuzil som ponukanu prilezitost a vlozil som lavu ruku pod suknu svojej znamej- neznamej. Nebranila sa. Prave naopak. Roztiahla si prednu cast spodnych nohaviciek, aby mi ulahcila pristup k cielu. Dychtivo som hladal zarodky zivotom skusanej kundy, ale namiesto toho som pocitil nieco ako kubansky dutnik sudruha Castra. Svinsky ma naplo a ani neviem, akym zazrakom som vyletel spoza autobusovych dveri.

 

Je to uz osem dni. Svojho zvyku posedavania na balkone som sa vzdat nedokazal. Nadalej popijam pivecko, fajcim cigarety a zmolim si vtaka. Dnes vsak uz nehladim do protilahlych okien, ale na hviezdnu oblohu. Som romantik. Snazim sa v mysli pospajat jednotlive hviezdicky a vytvorit z nich obrazy pruznych kundiciek. Nieco ako suhvezdie vagin.


_Psyché_
09. 07. 2005
Dát tip
to je brutální :-))) dej se na mladá svižná děvčata, romantiku, můžeš jim ta souhvězdí po nocích ukazovat :-) :-))) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru