Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

you are free ˇˇ%ˇ_000ňˇˇˇˇ_4

10. 07. 2005
0
0
1115

fiktivny čet

WYLLYS>: cauo v ytjebxny skiurvany bkllbci fuck offf mozem vas vsetkych vola               niekohotato disputacia tak to je r891

RENAS> :((

URUGUAY> sedemnast casti, a toto vam akoze nestacilo???

RENAS> co im nestacilo?? myslis ze sa este stale smeju? ja by som sa ich spytal...

URUGUAY> tak keby to bolo len to.... lenze zober si., oni vobec nechapu tu pointu. akordy bubny a hulakanie. to je tak vsetko co im staci. pripadne....

WYLLYS> to je jedno ci by sa renas spytal. panika, tak jebat na to... po nemecky....jebat na to....po anglicky jebat na to.....

RENAS> :((

WYLLYS> jebat na to

RENAS> tak toto si podla mna prehnal! ja nie som taky zly ako o mne hovoria zle jazyky

WYLLYS>ja musim mat okuliare. ja na to dobre nevidim...

RENAS>uruguay siel po pivo a cakame kym sa vrati, lebo on je hnacia haluz tohto spolku nimrodov.

URUGUAY> co je???! preco????! ako je to mozne, teraz budes vraj chcet este nejaky kod??

WYLLYS> hej o  co tu ide, ja tomu nerozumiem!!

RENAS> ja si robim srandu. nepoeta (to je nejaky novy nick)

URUGUAY> ok, tak vratme sa spaet k cernobylu!

WYLLYS> nie renat my6 prijebe on ma svoju diagnostiku, ale neznamena to to, co ma byt. nemozem ta oznacit ako paranoidno depresivneho a vymykas sa uplne priemeru...

RENAS> :((

RENAS> to som rad

URUGUAY> co nas caka v dnesnom radiozurnali?

RENAS> co odo mma chces?

WYLLYS> chces umriet?

RENAS> asi budem musiet

 

 


Samohyb
10. 07. 2005
Dát tip
to se mi občas stává

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru