Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ó-pití

10. 07. 2005
2
0
1398
Autor
Mandarínek

Zapotácel se

a jen se štěstím

udržel rovnováhu.

Instinktivně

dovrávoral ke dveřím.

 

Pozdravil ho

měsíc

osvěžil čerstvý vzduch.

Snažil se zorientovat,

tepavé bolesti ve spánku

celou snahu znepříjemňovaly.

Kolem vířil noční život

 

Nemístný smích,

rozmáchlá gesta,

klapot podpatků

se vzdaluje

Na oběžné dráze

kolem cizích lidí,cizích hlasů

Noc.

Den

v nedohlednu.

Na zdi ,kterou před okamžikem

 omočil obrovitý bernardýn,

 byl sprejem napsaný vzkaz.

                                                           Pomoc,člověče!

 

 

 

Opřel se o lampu a čekal,co přijde.Nepřišlo nic.Usnul.Probudilo ho klepání na dveře,bylo k neutišení.“dále“,vyhrkl s překvapivou razancí.Nikdo neotevřel.Neměl chuť se přesvědčovat,jestli se mu to jen zdá.Taková žízeň!Klepání už se neozvalo,stejně by neotevřel.Vracela se mu paměť.S rozvahou rozlepoval oteklá víčka,pomalu,jen pomalu.Tolik světla pro jedny oči!

-         Sobota 12:30 Praha,

nenarodil se tam ale to ráno přišel znovu na svět,potlučený a plný otázek.“do prdele,to bolí“,vstal a ještě stačil vyhrát zápas s rozhoupaným žaludkem, vztekle zatnul pěsti a napnul svaly,připravený si to rozdat s tímhle prapodivným ránem.-klap-cvak-jakoby uslyšel,když do sebe začalo všechno až drze zapadat.Ležel ve své posteli,nahlas puštěná televize vysvětlovala záhadné klepání.Ležel ve své posteli.Těžce se ještě jednou pokusil vstát,motivován plným močovým měchýřem.Cestou k míse potkal cizí obličej,potlučený,ošklivý obličej-„fuj to sem se lek“,odfrknul.-vyčítavě na něj koukal ze zrcadla,zatraceně co to má znamenat?Tohle blbý ráno snad nemá žádnou pointu…


overflow
10. 07. 2005
Dát tip
dobře popsaný ráno ( bez pointy:))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru