Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Condoleeza Rice

10. 07. 2005
0
0
1183

johnny barrel vnimavymi ocami, v ktorych sa zracila skaza niekolkych generacii barrelovcov, pozoroval jej osudy a napisal pribeh jej cesty. cesty kratkej a plodnej, kreativnej a inspirujucej mnohych derivantov stvrtej generacie udatnych nactiutrhacov.

uz od sedemnastch rokov viedol vlastny zivot s dalekymi a putavymi cestami. jeho zvyklosti odbijali priemerne zivotne sance a nesputane identifikoval kus laveho kridla Columbie.

nikdy by som nepovedal ze tie metanabroicke sekvencie boli cervive.
ale to nist. ono sa to nakoniec vsetko urovnalo, prisla tam agnesa s lukreciou a johnny dostal naramnu chut nahradit modry trojuholnik blankytne modrym trojuholnikom.

!!!
žlté príliš žlté

Silvita
10. 07. 2005
Dát tip
??? promin, nechápu

to je prave o tom, ze on je to, comu my hovorime johnny barrel johnny barrel neni puritan, ale buritan kamarat ma kamarata, co sa vola Molitor, fakt !

Silvita
10. 07. 2005
Dát tip
aha :o)

MOLITOR ! ! ! to čo je?

Silvita
10. 07. 2005
Dát tip
to být I Don´t understand furt.

Taky nechápu Ale do hajzlu s Kundolízou Rajcovou

Feanor
10. 07. 2005
Dát tip
ale huš kytko. možná nemá v pořádku všechny názory ale jinak je to moc inteligentní holka a hraje hezky na pijáno:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru