Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Božie Slovo

07. 01. 2001
3
0
1725
Autor
Svetielko

ale Slovo je len taký jemný vánok v korunách stromov že to vyzerá akoby to iba lístky dýchali
Naso
15. 07. 2001
Dát tip
sila! Ďalšie slová by boli zbytočné... T.

Jochanien
24. 03. 2001
Dát tip
moc pekné:-) pohlazení úsměv, Ť!

Marigold
28. 01. 2001
Dát tip
Drahá Silvinko:), nepochopila jsi mne...já říkám ,že ty cesty JSOU špatné... protože je pravda a lež...

Svetielko
17. 01. 2001
Dát tip
A mozno si cesta volí nás viac ako my cestu...

Marigold
11. 01. 2001
Dát tip
Víš, je pravda že má každ svojí cestu, ale už tak nějak z principu to znamená, že něčí cesta je špatná:(.

Silvinka
11. 01. 2001
Dát tip
Marigold: Na tom niečo bude. :o(, každý tak trošku hodnotí iné než svoje cesty ako "špatné". Je to chyba, ja viem.

JiKo
07. 01. 2001
Dát tip
hmm tvoje představa

Cavalera
07. 01. 2001
Dát tip
Hm, každý máme na slova jiný pohled. Taky mi vrtaly hlavou a vzikly z toho SLOVA ..konec reklamy:-)

Silvinka
07. 01. 2001
Dát tip
Cavalera, JiKo, mne sa zdá, že tu nejde o predstavu, ale iba o časť pocitu, nie je to ucelený pohľad so záverom, ani filozoficky podsadená myšlienka, je to iba dojem, prchavá reflexia na ľahkosť niekoho viery. Ale, nezdá sa Vám niekedy, že slovo je tak silné a zároveň tak krehké, že môže byť zničené a pošliapané v jedinom okamihu? Že práve po slovách z Biblie sa často šlape a to i samotnými kresťanmi, že sú to naozaj jemné krehké vlákna, z ktorých si každý môže vziať len toľko, koľko je schopný prijať, až to vyzerá akoby to len lístočky dýchali.... :o)

maty
07. 01. 2001
Dát tip
Někdy se mi to zdá,ale co se zdá,je sen...

JiKo
07. 01. 2001
Dát tip
Pokud něčemu věříš je tvá víra v tobě a nedá se o ní polemiozovat. Já věřím v to co věřím a nechci to nikomu vnucovat. Každý má svou osobní víru

Silvinka
07. 01. 2001
Dát tip
JiKo to je pravda, ale tu predsa nikto nikomu nič nevnucuje :o). To som rada, že máš svoju vieru, znamená to, že máš aj svoju cestu :o). Tak to má byť! :o)

Silvinka
05. 01. 2001
Dát tip
Ach, to slovné spojenie je tak nežné a krásne, že ho nejde neobdivovať, je to krehká báseň, ale je to len fragment myšlienky, nejakého celku... Ten lístoček je to najkrehkejšie, čo som dnes na Písmákovi čítala :o).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru