Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Božská pravda

11. 07. 2005
0
0
628
Autor
Minttu


Zmatenost pevně vyřčených slov,
z kněžských ust nemluví Bůh,
spekulace o upřímnosti tvojí pravdy,
HOTOVO?
URČITĚ?
Přemýšlej o tom...
že není o čem,
nesnaž se odejít- Bůh tě vidí,
omlátí ti Bibli o hlavu,
zlo tě dostihne a přijde trest,
tak počkám na něj,
KDE JE?
Pouč mě svatá kniho,
jen co tě najdu- zatoulala ses do časopisů pro dospělé,
jsou ted trochu osvícené,
políbím tvé desky(jen abych nedostala žloutenku),
budu číst,
pes bude mezitím obcovat s mojí nohou- MILUJE BLIŽNÍHO SVÉHO,
Pak si ji otřu- POVZNESENĚ,
alespon na něco budou tvé stránky dobré...VYSMÍVÁM SE?
ANO BOŽE-TOBĚ!


opět budu hodnotit z hlediska bližší známosti autora,musím říci,že je ocenitelná snaha o poskytnutí existencionálních tužeb,pochyb a tlaků ve vypjaté,vážnější podobě.Možná ale to je taky jedno z negativ autorova psaní-přes všechny snahy o pocitovost a zaznamenání svého subjektivního vidění a pozná- vání je zde eliminována jiná stránka poetismu,a to jest větší důraz na hyperboličnost formy,neutápění se v přílišném patosu a bolístkování,mohlo by zde být originálnější otevření se světu a to v mnohem větší šíři než jen v statusu permanentního existenc ionálna v modifikaci do jakéhosi tezovitého úzusu.Ne jen zazna- menávání osobních stavů a pocitů,ale i chtělo by to implikovat horizontálnější a paralelně i vertikálnější myšlenkový koncept.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru