Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Časopád

11. 07. 2005
3
2
1127
Autor
gorn

gorn, 1999

Strach z trvání nás vrhá vodopádem času do stále nových propastí. Není jistota stability, je jen jistota pádu, který proměníme v let jakmile začne být jasné, že žádný směr dolů vlastně neexistuje. Je jen směr v čase vpřed.

I kola vozu se od určité rychlosti zastaví. Třepotavý pád přejde v klouzání a motor se ve velkých otáčkách ztiší. Musíme plout rychleji než voda. Jedině tak se dá loď ovládat.


2 názory

lawenderr
06. 02. 2020
Dát tip

nebo pomaleji ... řeka je moudrá:) Myslím, že bys měl psát pomaleji :) Abys loď ovládal.


Příjemné vyznání z poznání. Ticho se prohání absolutnem. A nás se ty vlny snaží naučit, jak na nich plynout. Cítím z toho esenci času, ve kterém se takto tou dobou Země přímo koupala. Chtělo by to sladit s aktuální hladinou vědomí...vydestilovat a uchopit. 


absurd
11. 07. 2005
Dát tip
jako x zaběhnutých slovních spojení slepených v 6 řádkú textu..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru